פרטי התלונה

תלונות נעלי אלדו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מזלזל בלקוח נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏07 ‏פברואר ‏2017 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יהוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 7.11 השנה רכשתי בחנות של רשת אלדו בתל אביב זוג נעליים במחיר 600. כבר לאחר הפעם הראשונה שנעלתי את הנעל – הכל התקל, בעקב של הנעל . לאור מצבה של הנעל הפגומה דרשתי לקבל נעליים אחרות, או לקבל זיכוי על מחיר הזוג שרכשתי.

מיותר לציין שאני לקוחה טובה של אלדו, ראו כרטיס מועדון על שמי, נדין סבח, ת"ז 311500284 בשנה יותר מ-4000 אלף שקלים.
במסגרת הקנייה, רכשתי מגף שעלה לי 600 שקלים (סכום לא מזלזל לנעל), את הנעל הספקתי ללבוש פעמיים בלבד וכבר בתאריך 20.12 הגעתי לסניף להתלונן על קילופים בנעל.
אני לא צריכה להוכיח לאף אחד שלבשתי אותם פעמיים, עד שהחורף הגיע, אני גם עובדת במשרד – לא באתר בנייה שהנעל אמורה להתקלף לי. מעבר לזה, אני קונה נעל ב – 600 שקל אני לא אמורה לשמור עלייה בארון כדי שלא תתקלף.
הגעתי לסניף יהוד, מילאו איתי טופס תיקון שעליו אפילו לא כתבו את התאריך תחילת הטיפול.
ככה שמשם הכל נפל בין הכיסאות, שיחות חוזרות עם שירות לקוחות שלא ידעו איפה זה,
הסניף שטוען שהוא חיפש אותי – ובגלל שלא עניתי אז ככה זה נשאר.
אנחנו אנשים עובדים, אם נותן שירות מצלצל ולא עונים לו, צריך לנסות לפחות פעם אחת נוספת!
הם מתקשרים ממס לא מזוהה, אני עובדת במוקד טלפוני ואפילו לא טרחו לחזור אליי
אני אמורה לרדוף אחרי הסניף, אחרי שירות לקוחות כדי לדעת איפה הנעל שלי.
בתאריך 18/1/2017 ניגשתי לסניף סביונים לקחת את הנעל שלי.
איך שהנעל נראתה זה פשוט בושה, נעל של 600 שקלים שנראית כיאלו היא 3 שנים אצלי.
אפילו המוכרת באותה משמרת בחנות אומרת לי "אני לא מבינה למה הם החזירו לך את זה ככה".
היום קיבלתי שיחת טלפון מאסתי, נציגה בכירה השירות לקוחות, שטוענת שמבחינתה – הם עמדו בטווח ימים של התשובות שלי ואין לה מה לעשות.
ביקשתי לדבר עם מישהי מעלייה, צלצלה אליי מישהי בשם אילנית.
בתור מישהי שנותנת שירות ומקבלת שירות, נפגעתי ברמה האישית מהצורת דיבור שלה.
השיחה אצלי מוקלטת -
" אני לא חוזרת על התשובה שלי 50 פעמיים "
" זאת התשובה שלי – אין לך זיכוי "
" את יכולה להשאר על הקו, אני סיימת את השיחה איתך"
הנציגה טוענת שהיא ראתה את הנעל בעיינים שלה, ואז טוענת שהיא ראתה אותה בתמונה וכל כמה דקות משנה גרסא ולא מספקת לי תשובות.
אני סך ביקשתי בתור לקוחה לדעת תשובות – למה אין לי זיכוי
איך זה שכל החורף הנעל לא אצלי – 600 שקל שילמתי עלייה ולמנהלת שירות לקוחות אין לי תשובות!!!
לא ברור לי איך לקוחה של כל כך הרבה שנים, עם כל התחרות בשוק שומרת לכם אמונים ומשלמת סכומים גבוהים מהשוק על המוצרים שלכם נפגעת ככה.
בקשתי לקבל זיכוי על הנעל. אני לבשתי את הנעל סך הכל פעמיים ואתם תיקנתם לי אותה בצורה מזלזלת.
אני מצפה לפתרון מהיר והוגן.
במידה ולא, אפנה להגשת תביעה משפטית.

עלבון סוג הנזק :

נעלי אלדו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה