פרטי התלונה

תלונות נעלי אלדו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נעליים פגומות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
לפני כחודש קניתי סנדלי פלטפורמה בחנות אלדו בקניון איילון, לאחר שנעלתי את הסנדליים במשך יומיים נקרעו הרצועות הקדמיות של הנעל. פניתי לחנות בגין הבעיה הנ"ל החנות זיכתה אותי בנעליים חדשות מאותו סוג (ולא זיכוי כספי) על פי בחירתי. לאחר יומיים נוספים נקרעו הנעליים באותה צורה, יש לציין כי בפעם השנייה הנעליים נקרעו לי במקום עבודתי וכך נוצר מצב כי נאלצתי ללכת יחפה בקומת ההנהלה של חברה גדולה מאוד בישראל. פניתי לחנות שוב והם הציעו לי זיכוי כספי נוסף. סירבתי לעניין ואמרתי כי אני חושבת שמגיע לי, בשל עוגמת הנפש הרבה ובזבוז הזמן המיותר(נאלצתי לצאת פעמיים במהלך שעות העבודה לחנות להחליף נעל) , פיצוי הולם יותר.
בעל החנות אמר כי הוא יפנה את תלונתי להנהלת החברה, אך עבר כשבוע ולא קיבלתי תגובה ואני עדיין מחכה לה.
אודה לתגובתכם,
ואציין כי אני לקוחה קבועה של חברתכם אך כתוצאה מהמקרה הנ"ל איבדתי את אמוני בחברתכם כלקוחה.
יום נעים קורן-לי להב.

נעלי אלדו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה