פרטי התלונה

תלונות נעלי אלדו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת סחורה פגומה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏23 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שנקין תל אביב כתובת:
שנקין תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי זוג סנדלים באלדו בסוף חודש מאי או תחילת יוני. כעבור כחודש וחצי בסוף יולי באמצע יום עבודה נשברה הסולייה של הסנדל, פשוט נחצתה לשניים... יש לציין כי אלדו ידועים בתודעת שירות גבוהה והנעליים שלהם עולות לא מעט כסף, במקרה זה חמש מאות ש"ח. פניתי אם כן לסניף בו רכשתי את הנעליים באמצע יום עבודה ואחרי מסכת ייסורים הואילה בטובה האחראית הקרירה שם להחליף לי לאותו זוג חדש מקופסה תוך כדי הערות כגון- הנעליים שלנו מאוד איכותיות וזה לא קורה אצלנו זה בטח צורת ההליכה שלך !!?? כמו כן היא הוסיפה כי כעת אם תהיה בעיה הם לא חייבים לתקן או להחליף יותר. אומנם היא פתרה לי את הבעיה אבל הצורה בה היא עשתה את זה גרמה לי להחליט כי לא אקנה באלדו יותר בכל מקרה. כעבור חודש באוגוסט, נשברה אחת הנעליים מהזוג החדש שנתנו לי, באותה הצורה!
אחרי שמשלמים חמש מאות שקל מצפים לקבל תמורה לפחות למשך עונה אחת... לא נגשתי לחנות הפעם מכיוון שידעתי מה צפוי לי שם ואין לי כוונה לריב עם איזו חילת משוחררת בעלת תודעת שירות כה נמוכה.
איך חברה כזו מצליחה למכור סחורה זולה ולא איכותית במחירים כאלו גבוהים?
האם ניתן לפנות לארגון ההגנה על הצרכן, ומה אפשר לעשות אני לא מוכנה שהכסף ששולם עבור הנעלים הללו ירד לטמיון, ובטח שלא אחליף שוב לעוד זוג שישבר גם הוא...
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

נעלי אלדו שירות לקוחות

, תגובה:
ישראל מנהל אזור שם ותפקיד:
אנו נורא מצטערים על התקלה שקראת לגלית , כמובן שבעיה כזאת איננה צריכה להיווצר כמו כן גלית קיבלה זוג חדש, במקום ביום הגעתה לחנות, לגבי סוג השירות שגלית קיבלה איננו תואם לחברתנו ואנו מצטערים על אי ההבנה כמו כן מנהל האזור כבר יצר קשר עם גלית באופן אישי ומצא לנכון להחזיר לה את כספה במזומן.ראוי לציין כי אנו עושים כמיטב יכולתנו להעניק שירות ברמה גבוהה ונעמוד לשירות גלית כל זמן שהיתבקש. תגובה:
החזר כספי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה