פרטי התלונה

תלונות נעלי אלדו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נעליים פגומות נושא התלונה:
‏שבת ‏28 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
גרנד קניון חיפה כתובת:
גרנד קניון חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום שבת בערב קניתי זוג נעליים בצבע שחור בחנות אלדו בגרנד קניון - חיפה.
הנעליים עלו כ 350 ש"ח. למחרת נעלתי את זוג הנעליים וכעבור מס' שעות הבחנתי בשפשוף ודהיית צבע בצידי הנעל.
באותו יום בעלי ניגש עם הנעליים לחנות בה הן נרכשו והציג את הבעיה. תגובת המוכרת היתה שמדובר על שפשוף בגלל שימוש. ברשותי מס' זוגות נעליים שנרכשו באותה חנות, חלקם לפני מס' שנים אך לא נוצר שפשוף דומה אפילו בזוג אחד.
בעלי השיב למוכרת שלא ייתכן שמדובר על פגם עקב שימוש של מס' שעות ושלא ייתכן שרק בזוג הספציפי הזה יש פגם ובאחרים של אותה חברה אין.
המוכרת צחצחה את זוג הנעליים פעמיים אך השפשוף נשאר. בעלי ביקש כי יחליפו את הזוג הפגום באחר. לדברי המוכרת אין לרשת שירות לקוחות וכל סניף מטפל בלקוחותיו. בעלי ביקש לדבר עם מנהלת הסניף ונאמר לו שהיא תהיה בסניף רק למחרת.
ביום שני פניתי למשרדי הרשת כדי להתלונן אך אמרו לי להתקשר למחרת.
ביום שני ניגשתי לסניף עם זוג הנעליים כדי לדבר עם המנהלת. בחנות טפלה בי אחת המוכרות והמנהלת צפתה מהצד ולא התערבה. המוכרת צחצחה פעם נוספת את זוג הנעליים אך גם בפעם זו לא נפתרה הבעיה. פניתי למנהלת וגם היא טענה שמדובר על פגם עקב שימוש. המנהלת הוסיפה ואמרה בזלזול כי לא אקבל זוג חדש.
ציינתי בפניה כי לא ייתכן שלאחר כל שימוש אצטרך לצחצח את הנעליים ושמדובר בסחורה פגומה והיא השיבה שאני יכולה להשאיר את הנעליים בסנחף כדי שהסמנכ"ל יראה אותן. אני סרבתי וביקשתי שהוא ייצור איתי קשר. המנהלת לקחה את פרטי, הבטיחה שייצור קשר, אך עדין הוא לא יצר עימי קשר.
באותו יום התקשרתי למשרדי החברה כדי לברר היכן ניתן להתלונן על זוג הנעליים הפגום. קיבלתי תשובה שהכתובת היא בסניף בו נרכשו הנעליים. אמרתי לנציגת החברה שמנהלת הסניף לא פתרה את בעייתי והיא לקחה את פרטי כדי שייצרו עימי קשר. עדיין לא נוצר קשר/
היום התקשרתי לסניף כדי לברר מתי יצרו איתי קשר. המוכרת ענתה שהיא לא יודעת היכן הפרטים שהשארתי וביקשה אותם מחדש. ביקשתי מסק פקס כדי להעביר תלונה. המוכרת השיבה כי אין פקס. כאשר שאלתי האם היא לא מעוניינת לקבל עותק מהתלונה, המוכרת השיבה תנסי במייל אולי זה יעבור.

לא ייתכן שאחרי מס' שעות יש פגם בנעליים חדשות. לא מדובר על נעליים שנרכשו בשוק, אלא על נעליים מחברת אלדו. ברשותי זוגות נעליים רבים שנרכשו מחברות שונות. באף אחד מהזוגות לא נוצר אותו פגם שבאלדו טוענים שנוצר עקב שימוש של מס' שעות. על החברה להחליף את זוג הנעליים הפגום.
כספי סוג הנזק :
החלפת זוג הנעליים בחדש פתרון נדרש :

נעלי אלדו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה