|
|
|
|
|
|
נעליים לא תקינות חדשות |
נושא התלונה: |
gavriel guy |
שם/כינוי: |
יום ראשון 28 ינואר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
במהלך חודש ינואר רכשתי זוג נעליים בחנות אלדו קיריון. הנעל הייתה בסדר עד הנעילה החמישית בה פתאום הופיעה בועת אויר בסוליה השמאלית.נורא הציק עד רמות כאבים אחרי נעילה ממושכת של יום שלם. הנעל נשלחה לתיקון אצל סנדלר (לא היו מוכנים להחליפה) וחזרה כעבור שבוע ימים. הנעל ננעלה ושוב כעבור יומיים שלושה הופיעה הבועה בסולייה והפעם גם בנעל הימנית. הנעל הוחזרה בשנית לחנות ומשם לסנדלר לתיקון. הנעל חזרה כעבור שלושה ימים והפלא ופלא התקלה עדיין קיימת בנעל. ברגע זה שרות הלקוחות והנהלת החנות התחילו להעביר את הבעיה אלי (אננחנו עשינו מה שיכולנו, מבחינתנו הנעל תקינה). לאחר שיחות מרובות עמוסות בעצבים החזרתי שוב את הנעל לחנות לסיבוב נוסף אצל הסנדלר. הנעל חזרה אחרי שבוע וגם הפעם הבעיה קיימת אך הפעם רק הנעל שמאל. מפה הרגשתי עי החנות "מנפנפת" אותי וכמו כן לא ניתן כלל להשיג את שירות הלקוחות (שהיא מזכירתו של המנכ"ל) ורק איתה ניתן לשוחח- שמה מיכל.
אשמח לקבל את עזרתכם לפני פנייה לערכאות משפטיות. הנעל עלתה 500 ש"ח ולא הספקתי להנות ממנה וכבר רכשתי נעל חדשה בחנות רנואר בה אין כל בעיה.
|
עגמת נפש |
סוג הנזק : |
החלפת הנעל |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
נעלי אלדו שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|