פרטי התלונה

תלונות נעלי אלדו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מגפיים קרועות נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
קניון חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתחילת חודש דצמבר רכשתי מגפיים בסכום של 700 ₪ בחנות של "אלדו" בקניון חולון.
אחרי פחות מחודש נוצר קרע בנעל. חזרתי לחנות וטיפל בי מוכר בשם אבי. אבי הציע שתי אפשרויות:
להדביק את הנעל ושאקבל זיכוי ע"ס 350 ₪ או שאקח זוג נעליים חדש. הסכמתי לקבל זוג חדש אך הבעיה הייתה שלא היה זוג מתאים במידה שלי. על כן נותרה רק האפשרות של תיקון הנעל. הסכמתי להצעה הזו והנעל נשלחה לתיקון.

אחרי כשבוע הנעל חזרה מתיקון, אך מסתבר שהתיקון לא הצליח, וכעבור יומיים הקרע גדל יותר.

חזרתי שוב לחנות וטיפלה בי מוכרת אחרת (אני לא זוכרת את שמה. אבי היה בחנות אך בחר להתעלם ממני). המוכרת הציעה לי לבחור דגם אחר והסכמתי. חיפשתי מגף חום בחנות אך לא מצאתי מגף מתאים. המוכרת הציעה לי לקחת תיק במקום המגפיים אך לא הסכמתי שכן אני צריכה מגפיים והסכום שהשקעתי בהן נועד לקניית מגפיים ולא מוצר אחר.
ביקשתי מהמוכרת לבטל את העסקה ולקבל בחזרה את הכסף (ולא זיכוי!) שכן הרשת אינה יכולה לספק לי את המוצר שאני זקוקה לו כרגע – מגפיים.
המוכרת אמרה שדבר זה אינו אפשרי ולכן ביקשתי לדבר עם שירות הלקוחות של הרשת. המוכרת לא הסכימה לתת לי לדבר עם שירות הלקוחות ואמרה שיחזרו אליי. לא הסכמתי ומצאתי את עצמי מתחננת לדבר עם שירות הלקוחות. לאחר תחנונים רבים המוכרת קישרה אותי לשרות הלקוחות ודיברתי עם בחורה בשם מיכל. מיכל חזרה ואמרה שלא ניתן לקבל בחזרה את הכסף אלא אך ורק זיכוי. הסברתי לה שוב שזה לא פותר לי את הבעיה כיוון שאני זקוקה למגף כרגע והרשת אינה מסוגלת לספק לי את המוצר. כאשר ראיתי כי מיכל אינה יכולה לעזור לי, ביקשתי את שמו של מנהל הרשת על מנת שאוכל לפנות אליו. מיכל סירבה למסור לי את שמו ושוב מצאתי את עצמי מתחננת – אך הפעם לקבל את שמו של מנהל "אלדו". בסופו של דבר, שוב לאחר תחנונים רבים, מיכל מסרה לי את השם (הפרטי בלבד).

עולות מספר שאלות:
1. מדוע רשת שמכבדת את עצמה מוכרת נעליים בסכום לא קטן (700 ₪) שמתפרקות אחרי פחות מחודש?
2. מדוע הרשת אינה מספקת ללקוח שירות ראוי ?
3. מדוע הלקוח צריך להתחנן על מנת להגיע לשירות הלקוחות?
4. מדוע שמו של מנהל הרשת הוא כה סודי ? האם מדובר ברשת של נעליים או בסוכנות סודית???

ניסיתי לפתור את הבעיה במספר דרכים: הסכמתי שיתקנו את הנעל, שישיגו לי זוג חדש (אך לא היה במידה המתאימה), חיפשתי זוג נעליים אחר (אך לא מצאתי) אך כאשר הפתרונות הללו לא צלחו לא נותר לי אלא לבקש את כספי חזרה.

הזיכוי אינו עוזר לי כיוון שאני צריכה מגף לתקופה הנוכחית, דבר אשר רשת אלדו אינה יכולה לספק לי. בנוסף, בעקבות השירות הלקוי שקיבלתי, איכות הנעל, בזבוז הזמן והטרטורים הרבים שעברתי, אינני בטוחה שאני מעוניינת בקשר עם הרשת.

אשמח אם הבעיה תבוא על פתרונה הראוי בהקדם האפשרי.




החזר סכום הכסף ששולם פתרון נדרש :

נעלי אלדו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה