פרטי התלונה

תלונות נעלי אלדו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הריסת נעליים במהלך תיקונם במסגרת האחראיות נושא התלונה:
‏יום שני ‏11 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון עזריאלי כתובת:
חנות אלדו 86 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 14 למאי 2007, רכשתי ברשת אלדו סניף עזריאלי; נעלי בד עם בסיס "פלטפורמה" מקש- מכ"ט 1253-FEMI 32, בעלות של 399 ש"ח וספריי להגנת הנעליים מפני נזקי הסביבה, נוזלים ואבק - מכ"ט 026 931123-471, בעלות של 39 ש"ח.

לאחר כשבועיים, בהם נעלתי את הנעליים פעמיים בלבד, גיליתי כי החלק הפנימי בנעליים העשוי מחומר דמוי קרטון התקלף. בתיאור פגם זה פניתי טלפונית, בתאריך 1 ליוני 2007, לחנות ונתבשרתי כי באפשרותם לתקנו. מסרתי את הנעליים בתאריך 04 ליוני 2007 למנהל המשמרת תוך בקשה כי במידה והתיקון אינו אפשרי או מסובך, יש להחזיר לי את הנעל כפי שהיא.

כעבור מספר ימים נמסר לי כי הנעליים תוקנו ואכן לאחר כיומיים נוספים ניגשתי לסניף לשם איסופן.

בעת האיסוף בדקתי את הנעליים ולתדהמתי גיליתי כי למרות התיקון של הפגם, נמסרות לי נעליים עם שלושה פגמים חדשים: צבע הקרם של הנעליים הפך לצבע אפרפר, באחת מן הנעליים נתגלה חיתוך במדרס ובחלק החיצוני של אותה נעל גיליתי שארית דבק.

בו במקום הבהרתי כי הנעל נפגמה באופן בלתי סביר( כנראה בעת תיקונן ע"י סנדלר החברה) וכי אינני מוכנה לאוספן כך. בתגובה, מנהלת החנות טענה כי פגם זה ככל הנראה הינו תוצאה של פירוק והרכבת הנעל בעת תיקון הפגם שבגינו מסרתי את הנעליים.

ביקשתי שתזכה אותי או תחליף לי את זוג הנעליים הפגומות ונתבשרתי כי רק שירות הלקוחות יכול להכריע בעניין וכי היא מעבירה את המקרה אליהם.

למחרת, בשירות הלקוחות, מיכל, מנהלת השירות, מסרה כי לאחר מספר בדיקות הרשת אינה מוכנה להכיר בפגם אשר נתגלה בעת איסוף הנעליים.
לטענתה עליי לאסוף את הנעליים כפי שהן עם הקרע, הדבק והלכלוך.

בהמשך לכך נוהלו מספר שיחות הן עם מנהלי החנות והן עם שירות הלקוחות, ולא נמצא פתרון לבעיה. כעת לטענתם אני מסרתי את הנעל בצורה כזו. הרי שאם כך היה דבר, הייתי מבקשת שיתקנו לי גם את הקרע במדרס והדבק על הנעל???? תגובתם אנוכית וחסרת כל היגיון.

אבקש פתרון לבעיה.

כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי או החלפה במוצר חדש פתרון נדרש :

נעלי אלדו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה