מנהל סניף. |
נושא התלונה: |
יום שישי 31 אוגוסט 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
באר שבע |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 23.8.07 רכשתי מסניפכם בקניון הנגב תיק בסך 179 ש"ח.
שבוע לאחר מכן בתאריך 31.8.07 רציתי להחזיר את המוצר מכיוון שלא התאים לצרכיי
וביקשתי זיכוי כספי על המוצר .לתדהמתי , מנהל הסניף אמר לי שאיחרתי ב 12 שעות!!! לאחר שהופעתי בשעה עשר בבוקר - עם פתיחת החנות , ולכן סירב לבקשתי ונתן לי זיכוי להחלפה בלבד.
בתמימותי , ניגשתי לאחד הלקוחות על מנת לפדות את הזיכוי מאחר ואיני זקוקה לו כעת.
אך זכיתי בתגובה בוטה מצד המנהל , ואיום בהזמנת אנשי הביטחון בקניון.
אני בסך הכל נערה צעירה , לקוחה קבועה שמאוד מרוצה מהמוצרים שלכם, המומה ומזועזעת מתגובתו הבוטה של '' מנהל '' הסניף .
בנוסף לכך - גם חברה שהתלוותה אליי הייתה מזועזעת כמוני.
אני מבקשת מכם להחזיר לי את כספי על מנת שאוכל להישאר לקוחה נאמנה שלכם גם בעתיד.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|