פרטי התלונה

תלונות נעלי אלדו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אלדו מוכרת מוצרים פגומים ולא עומדת מאחורי זה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשנו זוג נעליים לחתונת אחי יומיים לפני החתונה, אני לא אספר מלכתחילה שהיו פגמים בנעל אך עם זה החלטתנו להשאר כי לא היתה ברירה מתוקף הזמן אך עשרה ימים אחרי החתונה מצאנו את עצמנו בחנות בסניף ר"ג בתלונה שהנעליים איבדו מצורתם והתעוותו לגמרי ומעבר לכך נפתחו מקדימה יש לציין שרכשנו דגם חדיש מאוד עם סכום לא מבוטל של 600 ש"ח אני מצפה שלפחות אוכל להנות מהנעל עונה אחת ולא 10 ימים שמתוכם פעמים ננעלו, הסניף טען שהוא לא יכול לעשות כלום בנדון מלבד לשלוח לתיקון לאחר וויכוח ארוך הסכמנו, אך כשהגעתי לקבל את הנעל לאחרתיקון הנעל נשארה אותו דבר כמובן שלא הסכמתי לקבל את הנעליים השרות הירוד שהיה לעובדת הסניף לא עזר הרבה לכן פניתי לשרות הלקוחות דיברתי עם בחורה בשם מיכל שלטענתה נשפך משהו על הנעליים ולכן מבחינתה אין לה מה לתקן כי זה אשמתנו ז"א שאם מחר יירד גשם אז אני לא יכולה לצאת לרחוב עם הנעל כדי שלא תרטב אז במקום להאכיל אותנו בלוקשים ולענות לי תשובות בזיוניות כמו נרטבו הנעליים ולכן העור התעוות אני מצפה לתשובות יותר מכובדות מזה ולשרות טוב יותר מחברת אלדו במיוחד לאחר בילוי של שנה בארה"ב ויחי ההבדל הקטן בשרות,אז אני שואלת אתכם לקנות נעל להגיע איתה לאחר 10 ימים לתיקון לקבל תיקון שהוא לא תיקון מבחינתי אלה בזיון כי כל העור התעוות את הנעל הזו אי אפשר לנעול יותר, איך חברה כזו מצליחה למכור סחורה זולה ולא איכותית במחירים כאלו גבוהים?
האם ניתן לפנות לארגון ההגנה על הצרכן, ומה אפשר לעשות אני לא מוכנה שהכסף ששולם עבור הנעלים הללו ירד לטמיון, כמו כן הנעליים נמצאות עדיין בחנות ואין בכוונתי לקחת אותם אני לקוחה של אלדו שנים ומקרה זה גורם לי לא לחזור אף פעם ולקנות שם נעליים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

נעלי אלדו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה