פרטי התלונה

תלונות נעלי אלדו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אחריות ל3 חודשים נושא התלונה:
‏שבת ‏01 ‏מרץ ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תחנה מרכזית אשדוד כתובת:
תיאור הבעיה:
אני קניתי נעליים של אלדו בתחילת חודש דצמבר (נעליים מעור סגורות). מכיוון שעדיין לא היה קר בחוץ לבשתי אותם פעם בשבוע וגם זה ללימודים(כך שהשימוש שנעסה בהם הוא-נסיעה ברכב+ישיבה בכיתה). בלקראת סוף חודש מרץ הרגשתי שכואב לי ללכת איתם-כשהתחלתי לבדוק מה קרה-הבחנתי כבך שכל החלק הפנימי של הנעל התרסק-מה שהיה עשוי מעור פשוט ניסדק. בנוסף לכך המדרסים נהיו כל כך דקים שזה עשה לי פצעים מהסוליה.
מיד נגשתי לסניף עם קבלה והסברתי את הבעיה. מנהלת של הסניף אמרה לי שהיא שולחת אותם לבדיקה. אחרי כיומיים נכנסתי לסניף לשאול מה קורה עם הנעליים-צחקי לי בפנים ואמרו:"נראה לך?זה לוקח לפחות שבועיים?"
אז חיכיתי בסבלנות בבית עד סוף אפריל,עד שיצרתי קשר בעצמי איתם ונאמר לי שנעליים הגיעו מזמן לסניף(אף אחד לא דיבר איתי!!)שאחריות היא לשלושה חודשים,כך שזה הזמן שעבר,ואין מה לתקן כי זה נהרס כתוצאה מהשימוש.
זאת אמרת שאחרי 3 חודשים של שימוש "מהרכב-לכיתה-ובחזרה-פעם בשבוע" נעליים ב450 ש"ח מאלדו נהרסות ומה שנשאר לי זה רק לזרוק אותם.
המנהלת של סניף בתחנה מרכזית באשדוד אמרה לי שהיא לקחה אותם(נעליים) לסנדלר ואפילו הוא אמר שלא ניתן לתקן אותם, שאלתי אותה:"אז מה נשאר לי לעשות איתם?" היא ענתה שאם היו לה בדיוק נעליים כאלו היא הייתה מחליפה אבל אין לה ...ובגלל זה מה שנשאר לעשות זה שאני פשוט אזרוק אותם.
לזרוק נעליים של 450 ש"ח אחרי 3.5 חודשי שימוש בהם-זה ממש לא נראה לי.
כך אני מבינה כל הנעליים של אלדו.
אדע בפעם הבאה לא לקנות באלדו ולא אמליץ לחברים שלי על סמך הניסיון שלי.
כספי סוג הנזק :
ברגע שלא ניתן לתקן נעליים ואין את אותו דגם על מנת להחליף-צריך להחזיר כסף. פתרון נדרש :

נעלי אלדו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה