פרטי התלונה

תלונות נעלי אלדו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוכרת בחנות נושא התלונה:
‏שבת ‏25 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון סביונים יהוד כתובת:
תיאור הבעיה:
פעמים נכנסתי לחנות אלדו בקניון סביונים פעמיים יותר מדי.
בפעם הראשונה ביקשתי עזרה ממוכרת בשם עינב והיא התעלמה חשבתי אולי לא שמעה אותי ולא יחסתי לזה תשומת לב.
בפעם השניה פניתי שוב לחנות ולתדהמתי אותה מוכרת שוב התעלמה ממני. חשוב לי לציין שאיני מכיה אותה!!
ברגע זה הבנתי שזה דפוס התנהגות פניתי אליה שאלתי לשמה ואמרתי לה שזה התנהגות מבריחה לקוחות.
זו עוגמת נפש ושרות לקוי חבל!
עלבון סוג הנזק :
מכתב התנצלות פתרון נדרש :

נעלי אלדו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה