פרטי התלונה

תלונות נעלי אלדו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מגפיים פגומים נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏17 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתחילת ספטמבר אשתי קנתה מגפיים בחנות הרשת בקריון - קרית ביאליק בסכום של 700 שקלים (!!!), סכום שמעולם לא הוציאה על בגד ו/או נעל כלשהם.
לאחר מס' פעמים בהם לבשה את המגפיים הצבע במגף ימין דהה לגמרי ואשתי שמה פעמיה לחנות הרשת על מנת שיחליפו לה את המגף הפגום.
לתדהמתה הרבה, המוכרת אמרה לה שהיא היתה צריכה לשמן את המגף אחת למס' ימים ושאין לה למי להתלונן היות ומנהלי הרשת סומכים על מנהלי הסניפים ולכן היא הסמכות העליונה. אני לא שמעתי על נעל איכותית שצריך לשמן אותה .... ואם כבר זו אשמתה של אשתי - כיצד רק מגף אחד דהה ? היא עמדה חודש עם מגף ימין בשמש ושמאל בצל ?? לבסוף המוכרת אמרה לאשתי שאין בעיה ושתצבע את המגף ... זה לא מצחיק - זו האמת. היא צבעה לה את המגף במקום באופן מגעיל ואשתי סירבה לקחת את המגפיים היות וזה לא הצבע המקורי אותו היא בחרה.
פנינו לשירות הלקוחות של הרשת ולתדהמתו (השניה) הם אמרו לנו שאותם לימדו עוד מגיל 6 שנעל צריכה שיצחצחו אותה אחת למס' ימים ... אם זה לא היה מקומם זה היה עלול להיות אף מצחיק.
ונניח והם צודקים ואשתי צריכה לשמן, לצחצח ולהאכיל את המגפיים מדי בוקר - מדוע הם לא אומרים בעת הקניה כי מדובר במגף רגיש שעלול לדהות אם לא ישמנו אותו כל בוקר ???
מעולם לא היו לנו בעיות מול אף רשת שהיא ומעולם לא התלוננו אולם אני חושב שאנשי רשת אלדו הגדישו את הסאה וחצו את הגבול.
700 שקלים הינו סכום עצום ואנו לא נוותר עד לקבלת ההחזר המלא.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי או זיכוי מלא פתרון נדרש :

נעלי אלדו שירות לקוחות

, תגובה:
יגאל סופוויזר מנהל אז שם ותפקיד:
מדובר במגף מעור טבעי בצבע חום. עור שמצריך שומן על מנת להחיותו מפעם לפעם.
והסבר זה אף נמסר ללקוחה במעמד הרכישה, עם זאת, הוצע ללקוחה לרכוש מוצר מתאים ומוביל בתחום מוצריי טיפוח לעור הנעליים של רשת אלדו אך לצערנו היא סרבה.
בזמן הגשת התלונה הוסבר שוב ושוב כי חשוב להשתמש במוצריי טיפוח לעור ושזהו הליך טבעי והגיוני שצריך לעשות מפעם לפעם בכדי לשמור על מראה חדש למוצר.
עם זאת ראוי לציין כי למרות שהחברה התנהלה באופן מקצועי ומשביע רצון, ומתן השירות בחנות, ובשיחה עם סגן מנהל הרשת היה ללא דופי, מצאה החברה לנכון להעניק פיצויי ללקוחה על-סך 200ש"ח ובנוסף לקח קיבלה הלקוחה שומן טבעי לעור מסוג המתאים לטיפוח מגפייה.
בנוסף לקח חברת אלדו עושה כל שביכולתה להעניק שירות מקצועי ואיכותי לכלל
לקוחותיה בארץ ובעולם ואף יותר מכך כשצריך וכמו במקרה הנ"ל .
תגובה:
200ש"ח פיצויי בזיכויי לרכישה בכל סניפיי אלדו בארץ .
שומן טבעי מסדרת מוצריי הטיפוח לנעליים מבית אלדו נמסר במתנה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה