|
|
|
|
|
|
טיפול בנעל פגומה |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
קניון רחובות |
כתובת: |
קניון רחובות |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
באמצע חודש נובמבר רכשתי נעליים לחתונתי בנעלי אלדו.
בזמן הרכישה שאלתי כמה זמן אחריות יש על הנעל. נמסר לי כי יש לנעליים 3 חודשי אחריות. לא פירטו בפניי מה כוללת האחריות.
בעת שבירת הכוס בחתונה אחד משברי הזכוכית פגעו לי בנעל ונוצר קרע בנעל.
פניתי לחנות במטרה לקבל טיפול כלשהוא לגבי הנעל.
מנהלת החנות בשם אירנה מסרה כי האחריות איננה כוללת קרע - דבר שלא נמסר לי בעת רכישת הנעל.
אירנה מסרה לי מספר טלפון שמספרו 036954317 ואמרה שזהו מספר הטלפון של השירות. מדובר במספר טלפון בודד עם שיחה ממתינה.
|
קרע בנעל |
סוג הנזק : |
החלפת הנעל באותו דגם. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
נעלי אלדו שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|