פרטי התלונה

תלונות נעלי אלדו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עור שהתקלף לחלוטין במגף לאחר 4 פעמים של נעילה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏13 ‏פברואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
צומת בילו סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב
שמי מיכל רוזנטל ואני פונה אלכם לאחר שפניתי לשירות הלקוחות של חברת אלדו בישראל,ללא הועיל ולאחר שאמרתי נואשות מהחברה ומהשירות שקיבלתי עד כה .
על מנת לגולל בפניכם את הסיפור העגום שלי מול חברת אלדו
לפני כחודשיים וחצי שלושה רכשתי את מגפי האלדו הראשונות שלי בחנות העודפים שבצומת בילו ברחובות
הנעליים עלו לי 400 ש ונאמר לי שהמחיר הוא לאחר הנחה כיון שזהו זוג אחרון
המגפייים שמאוד אהבתי היו בצבע חום ללא עקב והתאימו לטעמי מאוד.
לאחר כחודש שבו נעלתי את המגפיים כארבע או חמש פעמים
החל הצבע לדהות והעור להתקלף בצורה כו שלא ניתן לנעול את הנעל מבלי להתבייש
תדהמתי היתה רבה כפי ניתן לתאר ,
אחרי הכל נעלי החברה נודעו בטיב באיכות גבוהה וזו אחת הסבות שהביאו אותי לרכוש את המגפיים באלדו
התעצבתי מאוד ופניתי לחנות בה רכשתי אותם ,בצומת בילו
יש לציין כי ההגעה לצומת בילו מהווה עליי מעמסה כיון שאני תושבת תל אביב ואין לי רכב
כשהגעתי לחנות פניתי למוכרת האחראית שהיתה בחנות -הילה, והצגתי בפניה את הקבלות שרכשתי את הנעל בחנות זו
לפני פחות מחודש ואת הנעל הפגומה כדי שהיא תוכל להתרשם,הילה הסכימה איתי כי הבלאי נראה כמו פגם בנעל עצמה
ולא בלאי שנגרם כתוצאה משימוש לא הולם .
לאחר שאימתה וזיהתה בוודות את הנעל מול המחשב של החברה
היא אמרה כי תשלח את הנעל לתיקון במפעל ותחזור אלי עם תשובה
לאחר כשבוע חזר אליי נדב,מוכר בחנות, ואמר כי הנעל חזרה ותוקן האבזם בלבד
אמרתי לנדב כי התיקון אינו משביע רצון וכי השירות לקוי ,ביקשתי חזרה של הילה
,וכי הוא מוכר הרב זמן בחנות ולא ניתן להציע פתרון לבעית הצבע/העור המקולף וכי זהו המקסימום שהם יכולים לעשות
ביקשתי חזרה של ילה או מנהל אחר ,שלא בוצעה
התקשרתי שוב לחנות לפני מס ימים ,ענה נדב ואמר לי כי הנעל שלי הפגומה נמצאת בחנות
וכי הילה תחזור אלי עוד היום אחה"צ ואני יכולה לסמוך עליו
כמובן לא בוצעה חזרה
כיום אנו 3 חודשים אחרי מ
היום בו רכשתי את הנעל ,
נעלתי אותה 4 פעמים והיא היתה אצלי פחות מחודש
מאז אני ממתינה לחזרה של הילה או למנהל החנות או לנציג משירות לקוחות אלדו
אך אני מתעצבת ומתאכזבת לגלות
שהרשת שגובה סכומים גבוהים כל כך בגין הנעליים והמגפיים שלה אינה ידעת לטפל בלקוח
הפונה אליה עם תקלה בהם ,ומותירה אותו חסר אונים עם תחושת מועקה גדולה
השירות שקיבלתי ,היחס ,או חוסר היחס גרמו לי ולחבריי לעולם לא לרכוש יותר נעליים באלדו
אני שולחת את המכתב ולו רק כדי שלקוחות נוספים יוכלו ללמוד ולהסיק את מסקנותיהם מנסיוני המר .

מיכל רוזנטל
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המגף לזוג חדש מאותו דגם או החלפת העור שנעל שלי וכן התנצלות על יחס לא הולם פתרון נדרש :

נעלי אלדו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה