פרטי התלונה

תלונות נעלי אלדו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הבד של הנעל נקרע לאחר נעילה הנעליים בפעם הראשונה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי נעליים באלדו ברחובות לפני שבועיים.
נעלתי אותן לעבודה ובסוף היום גיליתי שהבד בעקב של הנעל נקרע.
נגשתי לחנות ופניתי למנהלת החנות - אירנה.
לאחר שהסברתי לה את המצב ושקניתי אצלם באותו יום 3 זוגות נעליים נוספים, ביקשתי שתתקן לי את הנעלים כפי שמאפשר תקנון החברה ב3 חודשים הראשונים לאחר קניית הנעליים.
אירנה סירבה בתוקף לשלוח את נעליי לתיקון בטענה כי לא ניתן לתקנן ולא הסכימה להחליף את הזוג הפגום בזוג חדש.
כמו כן אמרה שאם אקח נעליים אחרות והוסיף כסף לא אוכל להחליפן במידה ויתגלה בהן פגם דבר המראה על איכות הנעליים בחנות.
כספי סוג הנזק :
החזרת הכסף או קבלת נעליים חדשות ללא פגם פתרון נדרש :

נעלי אלדו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה