פרטי התלונה

תלונות נעלי אלדו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זילזול בלקוח וחוסר אמינות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏04 ‏נובמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שנקין סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלשום אני ובן זוגי היינו בסניפכם בשינקין, ביקשתי מהמוכרת מידה 37 בדגם שהיה בתצוגה היא הלכה לחפש וכשחזרה אמרה לי שאין מידה 37 , היא שאלה אותי אם אני רוצה שנהיא תזמין לי, אז ביקשתי ממנה שתבדוק איפה יש אם יש בקניון איילון או בעזריאלי .היא שוב חזרה על זה שאם אני רוצה את הנעל אני צריכה לשלם עליה מראש(איך אני אמורה לדעת איך הנעל אם אין את המידה שלי ) אז שוב חזרתי וביקשתי ממנה שתבדוק בסניפים הקרובים אליי ושאם יש אני ייסע לשם, פתאום להפתעתי הרבה ולצערי המוכרת דיברה כנראה אם מנהל הסניף בפורטוגזית ואמרה לו שאם אני לא מתכוונת לקנות מהם היא תגיד לי שאין בסניף אחר(מה שהיא לא ידעה זה שאימי ברזילאית ושאני הבנתי כל מילה ומילה) כנראה שנורא עיניין אותה האחוזים או מה שלא יהיה .בזעם עניתי לה ולמנהל כמדומני שהבנתי כל מילה ושאנימוותרת הם כנראה היו בהלם מזה שהבנתי מה הם אמרו יצאתי מהחנות מרגישה מרומה וכבר החשק לנעל אבד.
עלבון סוג הנזק :

נעלי אלדו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה