פרטי התלונה

תלונות נעלי אלדו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פגם במוצר נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
גרנד קניון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי שתי זוגות נעליים בחנות אלדו בסניף גרנד קניון בחיפה, מאותו הדגם אך בצבעים שונים.
כעבור חודשיים הבחנתי כי באחת הזוגות החל קילוף של העור בתפר האחורי (מעל העקב), בדקתי את הדגם הנוסף שהיה ברשותי וגם בו הקילוף ניכר אך בשלביו המתחילים, כיוון שאותו נעלתי פחות מהראשון.
ניגשתי לסניף שבו רכשתי את הנעליים וביקשתי החלפה של המוצרים, המנהלת של החנות הציעה לשלוח את הנעליים לסנדלר. לא הבנתי איך סנדלר יכול לפתור את הבעיה כך שהיא הציעה לי לפנות לשירות הלקוחות של החברה.
וכך עשיתי. כאשר נציגת שירות הלקוחות חזרה לפנייתי הובהר לי כי אוכל לגשת לחנות ולהחליף את שתי הזוגות ללא כל בעיה.
פעלתי בהתאם לנאמר, ניגשתי להחזיר את המוצרים, אך אחרי שיחה שהמנהלת של החנות ביצעה טלפונית עם אותה נציגה היא טענה -כי אוכל להחזיר דגם אחד בלבד, כיוון שאינה רואה פגם בדגם האחר. הרי שזה אבסורד, מדובר באותו מוצר בדיוק בעל אותו הפגם שנראה לכל עין. התעכבתי על כך עם המנהלת והיא לא הראתה שום סימני אמפתיה ואמרה שזה מה שנאמר לה לעשות.
לאחר בירור עניינים נוסף, שכבר השאיר אותי מותשת, המנהלת הציעה להשאיר את הזוגות לבדיקה שבעקבותיה יחזרו אלי. בלית ברירה, השארתי את הזוגות וקיבלתי ספח.
בדיוק אחרי שבועיים, ב19.9 ניגשתי לחנות מבלי שקיבלתי טלפון על כך, כדי לברר אם יש התקדמות בנושא, המוכרת התורנית חיפשה במחסן, והפלא ופלא- נמצאו הזוגות. ומה עיניי רואות?!! כל הקרע שהחל להיפרם בשתי הזוגות כוסה בשכבה גסה של צבע שהדגישה עוד יותר את מיקום הקילוף.
ועוד באיזה ביצוע מגושם !!
המוכרת לא ידעה על מה מדובר וביקשה שיבדקו את זה ויחזרו אלי (וזו כבר הפעם השלישית שלי בחנות!!!)
פניתי שוב לשירות לקוחות במכתב תלונה ארוך ומסביר, למחרת חזרה אותה נציגת שירות שאיתה דיברתי בפעם הראשונה ונאמר לי שוב, כי אוכל להחזיר זוג נעליים אחד בלבד!
זה לא יתכן המצב הזה, שאני נאלצת להשתעבד לנעליים שאני אמורה לקנות כמותרות ואני פשוט מוצאת את עצמי רודפת אחרי השרות המינימאלי והבסיסי שמגיע לי כלקוחה בלהחליף לי את המוצרים הפגומים שרכשתי.
הדבר הפך לסוג של בדיחה, שאני צריכה לשוב ולהגיע פעם אחר פעם, להסביר את עצמי כל פעם לפנים מיואשות אחרות שלא יודעות מה אני רוצה מהם.
אני מרגישה מרומה מכל גורם שאליו אני רק פונה בכל "אלדו".

במידה ואדרש אשלח תמונות של הנעליים לארח שהוחזרו לי מה"תיקון"

תודה
ואשמח לעזרתכם ולטיפולכם המסור והמהיר
כספי ובזבוז זמן יקר סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

נעלי אלדו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה