פרטי התלונה

תלונות נעלי אלדו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נעליים פגומות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
עזראילי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בסוף חודש יוני השנה רכשתי זוג סנדלי זהב מחברת אלדו ב- 250 ש"ח. מכיון שמדובר בסנדלי זהב ניתן להניח שתדירות השימוש בהן היתה נמוכה. בנוסף ,הנעליים נקנו לאירוע מסוים ולכן ננעלו בפעם הראשונה בסוף חודש יולי. לאחר נעילתם מספר פעמים שמתי לב לאחר חודש וחצי שהסוליה מתחילה להסדק. לקחתי את הנעליים לסניף בו רכשתי אותם (עזריאלי), והסברתי להם כי לאחר חודשיים של נעילה הסוליה נשברה לחלוטין בשתי הנעליים. המוכר בחנות שראה את הנזק שנעשה לנעליים הסכים להחליף את הנעל באותו הרגע. מכיון שלא היו עוד במלאי נאלצתי לבחור נעל אחרת. רכשתי בתוספת של 150 ש"ח (כלומר עלות כוללת של 400 ש"ח) נעל סירה שחורה עם עקב גבוה. לאחר שלושה שבועות שמתי לב ששני הפלקים (הפלסטיקים בתחתית העקב) נשחקו לחלוטין, מה שפגע בבסיס העקב, וכן שהנעל היתה משופשפת לאורך כל השוליים. הצבע מעט דהה והנעל נראתה בלויה וישנה. כשניגשתי פעם שניה לחנות על מנת להחליף את הנעל הפגומה נאמר לי שהם מוכנים רק לתקן את הנעל. כשדרשתי נעל חדשה, שכן הבלאי בנעל לא הגיוני לאור תדירות השימוש והעובדה שהנעליים היו ברשותי פחות מחודש, נאמר לי שאין הם מוכנים לטפל בי. קיבלתי שירות לא נעים וחסר סבלנות מנציגי החנות שלא היו מוכנים לקבל אחריות על הנעל. בלית ברירה השארתי הודעה במוקד שירות הלקוחות. אלו חזרו אלי אחרי יומיים וכשלא יכולתי לשוחח וביקשתי לחזור אליהם הם נתנו לי מספר טלפון אליו התקשרתי יומיים ללא מענה, השארתי 2 הודעות וללא התייחסות.
מצער אותי לחשוב שרכשתי 2 זוגות נעליים בארבעה חודשים בחנות נחשבת ויוקרתית ונותרתי עם נעל באיכות שיכולתי להשיג ברבע המחיר בשוק המקומי......
כספי סוג הנזק :
החלפת הנעל פתרון נדרש :

נעלי אלדו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה