פרטי התלונה

תלונות נעלי אלדו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏01 ‏מרץ ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד :
הנהלת אלדו
מבלי לפגוע בזכויות
הנדון : שרות לקוי
ברצוני להביא לידעתכם מסכת יסוריים שאני עוברת איתכם בחודשיים האחרונים והחלטתי לפנות אליכם בפעם האחרונה
במהלך חודש ינואר הזמנתי מסניף קניון רחובות זוג מגפיים מדגם ANTRONICA-22 בצבע חום מידה 39 והמתנתי כשבוע עד לקבלתם,לאחר שימוש של יומיים נתקע הרוכסן בנעל השמאלית ,נפתח באמצע ולא ניתן היה לחלוץ את המגף
לאחר פנייתי לסניף התבקשתי להחזיר את המגפיים לחנות והם נשלחו לבדיקה מטעמכם.
חלפו להם 14 ימים עד שלבסוף המגפיים הוחזרו בטענה כי הרוכסן תוקן או הוחלף ,אך למחרת בבוקר שוב התופעה חזרה והרוכסן התפקע שנית.
חזרתי בשנית לחנות בטענה שהמגפיים פגומות, אך סבלנותי כבר פגה מהמתנות מרובות כי טרם נהנתי מהנעל מיום רכישתם ועל כן דרשתי הפעם להחליפם בזוג חדש מאותו הדגם על מנת להימנע מתקלות נוספות בהמשך.
ושוב, המתנתי שבוע לקבלתם. לאחר ציפייה רבה לשימוש בנעל שנרכשה בתחילת חודש ינואר והעסיקה אותי רק בהחזרות, תיקונים והמתנות הגעתי לסניף לקבל את הזוג החדש והתקין. למחרת, נעלתי את הנעל ליום עבודה, ובמהלך היום
שוב להפתעתי חל פגם ברוכסן והוא נתקע על הרגל אך הפעם בנעל הימנית. מה שגרם לי לא רק לעוגמת נפש במהלך יום עבודה עם נעל תקולה אלא גם לאכזבה וקצה סבלנותי בנוגע לשירות מהחברה.
מזה חודשיים וחצי אני עסוקה בתיקון, החזרות, הזמנות והמתנות ממושכות לזוג מגפיים ששולמו בתחילת חודש ינואר ולא שימשו אותי כמצופה עד היום! תמה סבלנותי להתרוצץ בין העיסוקים והעבודה שלי לסניף אלדו ברחובות על מנת לקבל נעליים תקינות בתמורה לכספי, במיוחד לאור העובדה שאלדו זו חברה גדולה עם שם בינלאומי, שמכבדת את עצמה ואת לקוחותיה, מחירי מוצריה גבוהים ובתמורה מצופה ממנה לספק איכות ושירות ברמה גבוהה.
זו קנייתי הראשונה בחברה, משום שעד היום נרתעתי מהמחירים הגבוהים, ולבסוף השתכנעתי ושילמתי ממלוא כספי ובתמורה נחלתי אכזבה רבה שאין מילים לתאר.
אני שומרת לעצמי את הזכות למצות את זכויותי על פי דין ומצפה לתגובתכם בנושא.

גלית גרינברג
אלה 11 מזכרת בתיה
נייד 0549779070
עוגמת נפש סוג הנזק :

נעלי אלדו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה