פרטי התלונה

תלונות נעלי אלדו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנערות מאחריות לגבי מוצר שנמכר בחנות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏18 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון רמת גן כתובת:
קניון רמת גן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בעונת החורף האחרונה רכשתי זוג מגפיים ברשת חנויות אלדו בסניף בקניון איילון.
נעלתי את המגפיים כחודש חודשיים בעונה שעברה ועתה כשהוצאתי את המגפיים מהארון לצורך שימוש בעונה הנוכחית, הסתבר לי להפתעתי כי המגפיים מתפוררות.
התפלאתי מאד לגלות את האיכות הנמוכה של הנעל ברשת שאמורה למכור "איכות" ואף גובה מחירים בהתאם (עלות הנעל היתה מאות שקלים - כ - 500 ש"ח אם אני זוכרת נכון).
ובהזדמנות הראשונה פניתי לחנות על מנת שיתקנו / יזכו אותי בהתאם.
בחנות לקחו את הנעל ואמרו שיעבירו לתיקון. לא שמעתי מהם ולכן פניתי אליהם חזרה. ואז הם הודיעו לי כי הם אינם מוכנים לתקן או לעשות דבר עם הנעל. והם מתנערים מכל אחריות לגבי הנעל. מבחינתם האחריות תקפה למשך 3 חודשים מהרכישה.
הבעתי את מחאתי הן על השירות הגרוע שלהם, האיכות הנמוכה של המוצרים שלהם ובעיקר על החוצפה בהתנערות הזו מאחריות לגבי המוצרים שלהם. אך ללא הועיל.
כספי סוג הנזק :

נעלי אלדו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה