פרטי התלונה

תלונות נעלי אלדו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס משפיל ללקוח< נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏18 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה קניתי נעליים בחנות עודפים אלדו בגבעת שאול,קבלתי יחס הוגן ומכבד. לפני כחודש סולית הנעליים נקרעה והיה לי ממש חבל כי הייתי כלכך מרוצה מהנעל. יש לציין שאני לא חורשת עליהם ובדרכ אני שומרת על נעליים ונעליים מחזיקות אצלי המון זמן (שנים). הגעתי לחנות לבירור למה זה קרה ובעל החנות טען שאין מה לעשות והוא יפצה אותי על נעל אחרת ב30 שח, הסכמתי ומצאתי מיד נעל במידה שלי ומאוד דומה לנעל הקיימת.
בקשתי בבעל החנות את הנעל התואמת הוא הלך להביא ואני רואה אותו חוזר ומתעלם ממני, התפלאתי, פניתי אליו והוא בשניה אמר שהוא לא מוצא את הקופסא ובפניה חדה עבר ללקוח הבא. זה היה נראה הזוי, מעליב וממש פוגע.
מיד יצאתי והייתי בהלם מההתנהגות הזאת והתמלאתי כעס רב. לקחתי את זה ממש קשה.
לאחר כמה ימים שלחתי את בעלי ותוך שניות הנעל התואמת יצאה מהמחסן והמחיר ששולם היה מלא.
יש פה כזה בזיון לשירות לקוחות, בעל חנות שהאינטרס הכי גדול שלו צריך להיות לקוח מרוצה גורם בהתנהגותו לההיפך הגמור.וזה דבר יותר חשוב מהכסף שהוא מרויח ואיפה המילה שהוא נתן ללקוח .אדם כזה צריך לדעת מהו לקוח ואייך מכבדים אותו. צר לי ממש על התלונה.
גם עוגמת נפש ובזבוז זמן באתי פעמיים מחוץ לעיר סוג הנזק :

נעלי אלדו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה