פרטי התלונה

תלונות נעלי אלדו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה אודות אי החלפת פריט פגום-רשת "אלדו" נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
קניון הנגב-אלי הכהן כתובת:
קניון הנגב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בסוף העונה רכשתי כפכף מחנות הרשת בסניף בב"ש, בעלות של 180 ₪.
הספקתי לנעול אותו פעמיים בטרם יצאה הלשונית התחתונה ממקומה, דבר שלא מאפשר המשך נעילת הכפכף.
פניתי אל החנות ממנה רכשתי והכפכף נשלח לתיקון.
בעת קבלתו לא הספקתי לשוב ולנעול אותו מאחר ומזג האוויר לא אפשר נעילת נעל פתוחה לאור ימים קרים.
כשהתחמם מעט נעלתי הכפכף שוב יומיים-שלושה ושוב יצאה הלשונית ממקומה.
חזרתי לחנות בשנית והכפכף נשלח לתיקון חוזר.
הפעם הצהרתי כי אינני מוכנה לקבלו בחזרה, מאחר וברור לי לחלוטין שהמקרה יחזור וישנה ואינני מעוניינת בכך.
מאחר ומדובר בכמה חודשים שחלפו, סירבו לזכות אותי ולאפשר לי ליהנות מפריט חלופי תמורת הכסף ששילמתי על הכפכף הפגום, אולם אני שבה ומציין כי לא ניתן היה לדעת שגם לאחר התיקון המצב יחזור על עצמו ,מאחר ולא נעלתי הכפכף בימים הקרים.
הרשת צריכה לקחת בחשבון שבעת מכירת "סוף עונה" הצרכן אומנם נהנה ממחיר זול, אולם לא בהכרח יכול ליהנות ולנצל הפריט באופן המיידי בהתייחס למזג אוויר משתנה.
שוחחתי עם מנהל האזור שהבטיח לשלוח נציג שיבחן המצב, לאחר שנציג בדק ומנהל האזור שצלצל אליי, הוא הבהיר כי מבחינתו אין מה לעשות מעבר לתיקון, והתעקש שלא לאפשר לי לקבל זיכוי.
כיום, הכפכף עדיין בחזקתם, הוחזר מתיקון שני, לאחר 4-5 נעילות, כשהוא במצב חדש לחלוטין אלם לאחר שני תיקונים, ואינני מוכנה לאסוף הכפכף ולשוב ולהחזירו לתיקון הלוך ושוב.
אני פונה אליכם בבקשה לעזור ולסייע לי בהתמודדות מול בית העסק שאינו מוכן להחליף הכפכף בפריט אחר ולקבל זיכוי תמורת הכפכף הפגום.
אני מצפה לפיתרון מהיר וצודק למכתבי זה.
בתודה ובברכה,

זהבה לביא
הר מירון 6
באר שבע

טל: 054-7840400
כספי סוג הנזק :
קבלת פריט חלופי בתמורה/קבלת זיכוי כספי לרשת. פתרון נדרש :

נעלי אלדו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה