פרטי התלונה

תלונות נעלי אלדו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות לקוי באלדו נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
קניון הזהב, סחרוב 21 ראשון לציון כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום שישי 6.7 נגשתי לחנות אלדו בקניון הזהב וראיתי שיש מבצע. לקחתי זוג נעליים ורציתי לקנות אותם, ראיתי שנעל אחת הראתה לי 245 שקל והשניה בת זוגתה 425, ניגשתי למוכרים ואמרתי איזה מחיר הוא הנכון? ושאני אמורה לקבל את המחיר הנכון על פי חוק. בסופו של דבר אפילו לא ניסו להתקשר לדרג עליון כלשהו ולברר אלא אמרו לי שזה מה יש והמחיר הוא 245. זה המכתב ששלחתי לחברה.


שלום רב,
שמי ליאה קוסשוילי ואני לקוחה קבועה ברשת שלכם, חשוב לציין שאני נורא אוהבת את הנעליים והשירות בדר"כ בסניף הזה מעולה.
אני קונה בקביעות נעליים ברשת.
היום, יום שישי 6.7 הלכתי לקניון וראיתי מרחוק שהיה מבצע עד 70 אחוז הנחה (לא מבינה למה לא נשלחים מיילים או אס אמ אסים ללקוחות לגבי מבצעים) וכמובן שנכנסתי ורציתי להנות מהמבצע.
מצאתי נעל מדגם ELFERS (תמונה מצורפת), מידה 38. כמובן שמדי התלהבתי כי רציית לקנות אותה בעבר אבל המחיר היה יקר מדי וכעת שיש מבצע אמרתי שאין סיכוי שאני מפספסת. על הנעל שמדדתי היה רשום מחיר של 245 ש"ח!! ואילו על הנעל השניה שהביאה לי המוכרת היה כתוב 425!! כידוע לכולם ובמיוחד לכם כרשת שיש חוק חדש להגנת הצרכן ובו אמורים לתת לצרכן את מה שרשום בתור המחיר הנמוך ביותר. לאחר כמה שהמוכרת ניגשה לבחור (כנראה מנהל החנות, לא יודעת את שמו) יחד איתי והוא בדק ואמר שהמחיר הוא 425, הסברתי לו על החוק ועל כך שבתור לקוחה אני אמורה לקבל את הנעל ב245. המוכר לא היה מעוניין אפילו לנסות להתקשר למישהו למרות שביקשתי ואמר שהמחיר הוא 425 וכנראה אחת הלקוחות החליפה. למען האמת, לא אכפת לי אם הלקוחה החליפה או לא. מגיע לי לפי חוק את המחיר הזה, גם יצאתי מאוכזבת בלי נעליים ואפילו לא היה מעניין אותי לבדוק זוגות אחרים וגם יצאתי לאחר שקיבלתי שירות חלקי בלבד של מוכר או מנהל שאפילו לא ניסה להתקשר לאנשים בדרג גבוה ממנו.

אני עובדת בשירות לקוחות כבר 5 שנים ואני יודעת טוב מאוד מה מגיע ללקוח וכיצד שיהיה מרוצה. חבל שככה יצא- ברצוני לציין שגם אני מבצעת פנייה להגנת הצרכן שיטפלו בעניין כי יש חוק ובאמת לא מעניין שהייתה החלפה במדבקות. רשתות אחרות וזה קורה לא פעם יודעות לתת לפי המחיר הנמוך כי זה החוק!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
להביא לי את הנעל המדוברת במחיר שהייתי אמורה לקבל פתרון נדרש :

נעלי אלדו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה