פרטי התלונה

תלונות נעלי אלדו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נעל/סנדל פגום נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏30 ‏מאי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
ראש פינה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב-30/5 רכשתי בסניף אלדו ראש פינה נעל-סנדל.
תוך כדי הפעם הראשונה שנעלתי את הסנדל, התקשרתי לחנות והסברתי למוכרת שהנעל פוצעת אותי ואני לא מסוגלת ללכת איתה. נכון, מדדתי אותה בחנות אבל ממדידה של כמה דקות אי אפשר לדעת שזה פוצע את הרגליים בהליכה. המוכרת בראש פינה אמרה לי בטלפון שנעל שהלכו איתה אין אפשרות להחזירה ושמדדתי אותה בחנות, אם אני רוצה אני יכולה להביא אותה ישלחו אותה להרחבה.
כמובן, שהבאתי את הנעל והיא נשלחה להרחבה כמו לקוחה ממשומעת וסבלנית (שלא לדבר שכל ירידה לחנות זה נסיעה מיוחדת של כחצי שעה).
לאחר ההרחבה נתתי לנעל עוד פעמיים הזדמנות ונעלתי אותה במשך כמה שעות עד שלא יכולתי לסבול יותר (כמובן שיצאתי מהבית עם קבקבי אצבע להחלפה), בפעם השניה גם כן תוך כדי שאני עם הנעל, כואבת, התקשרתי שוב לראש פינה ושאלתי מה אפשר לעשות, כי יש משהו לא בסדר בנעל, ובכל זאת קניתי אותה ברשת חנויות שמחשיבה את עצמה לאיכותית ומכובדת אך נענתי ש"אין מה לעשות" ואם אני רוצה אני יכולה לרכוש מדבקות סיליקון כשכל 6 מדבקות עולות כ- 20 ש"ח או לפנות לשירות לקוחות.
את הנעליים קניתי במחיר מלא של כ-300 ש"ח לסנדל. לא רכשתי סנדל בכדי שאצטרך לחשוב פעמיים האם לנעול אותן או לא, זהו סוג של נעל בובה-סנדל מבד שאמורים לשים על הרגל וללכת ובטח שלא לסבול כשנועלים אותן.
פניתי למנהלת "שירות הלקוחות" באלדו, וסיפרתי לה את הסיפור. היא אמרה לי שאשים את הנעל באחת החנויות ומנהל אזור יבוא ויבדוק מה אפשר לעשות.
כמובן, שמנהל האזור לא ראה שום סיבה להחזיר או לזכות או לבדוק מה ניתן לעשות, פשוט - זה מה שיש !
ממה שמנהלת שירות הלקוחות אמרה לי הבנתי שאין אפשרות לחלוק על החלטת מנהל האזור והוא אינו מדבר עם לקוחות וככה זה !
הבהרתי לה מבחינתי שלא נתקלתי בשירות לקוחות לקוי כזה כבר הרבה זמן ובמיוחד לא מחברה שחושבת את עצמה איכותית וטובה, היחס הזה והתשובת האלו רחוקות מלהיות "שירות לקוחות". לצורך העניין אפילו לא הציעו לי לקחת את המדבקות לנסיון לראות אם זה עוזר. כלומר, את רוצה לנסות למצוא פתרון - תשלמי !!!
אני לא מוכנה לשים את כספי על קרן הצבי ולאפסן את הנעליים האלה כאילו הן נקנו בשוק, ולא מוכנה לוותר.
המינימום שחברה צריכה לתת לצרכן זה - שירות ומענה. יכול להיות שאין פגם שהוא גלוי לעין, אבל אני לא משקרת - כנראה משהו בבטנה הפנימית של הנעל משפשף את הרגל עד כדי פציעה. תשובה של "אין מה לעשות"- נשמעת הזויה, וחבל שאני צריכה להוציא כ"כ הרבה אנרגיה כדי שיבינו אותי.
מבקשת לקבל החזר כספי / זיכוי / פתרון.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי / זיכוי פתרון נדרש :

נעלי אלדו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה