פרטי התלונה

תלונות נעלי אלדו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נעליים לא תקינות נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:




שלום רב



ברצוני להתלונן על זוג נעליים שרכשתי מכם מהסניף בקניון מלחה בירושלים



ראשית כל אקדים ואומר כי אני לקוחה מאוד טובה שלכם

אני קונה בתדירות מאוד גבוה ברשת שלכם

ומעולם לא נתקלתי בבעיה סך הכול אני נורא מרוצה מאיכות הנעלים ומטיב הסחורה שלכם

לכן אני חוזרת שוב ושוב ורוכשת נעליים אצלכם ומרוצה!



אך לצערי בפעם האחרונה נתקלתי בשירות מזעזע ולא פייר לחלוטין

בתאריך 10/07/2012 רכשתי חמשת זוגות נעלים מהסניף שלכם במלחה בקניון בירושלים

כל ארבעת הזוגות היו נהדרות וטובות

למעט זוג אחד שכאשר נעלתי אותן הרגשתי כי צד שמאל מצוין ויושב בצורה טובה על כף הרגל

לעומת זאת הצד הימני לוחץ וקטן בצורה בלתי נסבלת { הוא קטן במידה אחת לפחות} וזה מורגש בצורה בלתי רגילה

שלא לתאר כמה זה כואב ולא נוח ובלתי אפשרי לנעילה בהחלט!

אני חייבת לציין כי נעלתי את הנעלים לא יותר מחצי שעה כי פשוט לא הייתי מסוגלת ללכת וכאב לי בצורה נוראית

חזרתי הביתה מהמקום בו הייתי במיוחד להחלפת הנעלים מה שגרם לי לבזבוז זמן יקר כאבים ברגל ועוגמת נפש



החזרתי את הנעלים לקופסה המקורית בה נקנו כאשר הגעתי הביתה

ולא נעלתי אותן ולו פעם אחת נוספת כי זה היה בלתי אפשרי



לאחר כשבוע בתאריך 30/07/2012 {עקב תשעה באב נפצר ממני להגיע לסניף שלכם}

הגעתי לסניף בקניון יחד עם הנעלים ובצירוף החשבונית והקבלה

על מנת להחליף את הזוג שישנו בזוג אחר

לא דרשתי החזר כספי או זיכוי וגם לא דגם אחר

ביקשתי החלפה לאותו הדגם שרכשתי

טיפלה בי בחורה מאוד נחמדה הסברתי לה את הסיפור היא הבינה ואמרה לי שאין שום בעיה היא תחליף לי את הזוג באחר

הלכה למחסן להביא לי זוג אחר

לפתע הגיעה מנהלת הסניף בשם מיטל ושאלה את העובדת מה היא עושה

העובדת הסבירה לה וכל הדיאלוג הלא נעים בין מיטל המנהלת לעובדת היה בנוכחותי כאשר הם מדברות בגוף שלישי כאילו אני לא קיימת מולן

מיטל ניגשה אלי לקחה ממני את הזוג החדש באגרסביות בוטה

מול כל הקונים בחנות ואמרה לי כי אינה יכולה להחליף לי את הזוג באחר עקב: ואני מצטטת –"הנוהל היבש בחברה"

לא הבנתי על מה מדובר בהיותי בהלם מוחלט מצורת הזלזול והבוטות של המנהלת שאינה יודעת לתת שירות כלל ומאשימה את הלקוחה בדבר

ואני מצטטת שוב –"היית צריכה למדוד זו בעיה שלך"

הסברתי לה שוב את הסיבה מדוע אני מחליפה את הזוג – ותשובתה הייתה מתנצלת אני לא יכולה

שאלתי אותה מה את היית עושה במקומי ?מה אני יעשה עם זוג נעליים שרכשתי במיטב כספי ואיני יכולה לנעול אותן ?

תשובה הגיונית לא הייתה לה לתת לי פשוט חזרה על עצמה אני לא יכולה להחליף

ולא נתנה לי שום פתרון אחר

ואני שואלת את עצמי איך עובדת מספר אחת נותנת אישור להחלפה ומבינה את סיבת ההחלפה ומגלה רצון טוב לעזור

בעוד שבשנייה אחת מגיעה מנהלת ומבטלת את דבריה ומשאירה אותי הלקוחה מושפלת באמצע החנות שכל הקונים מסתכלים עלי

חווית שירות מזלזלת ופוגעת שכזו לא נתקלתי בשום מקום

חוסר הבנה ואטימות מוחלטת לפניה שלי ללא כל רצון להבין או למצוא פתרון

עזבתי את החנות בבושת פנים עם זוג נעליים שרכשתי מכם ואין לי האפשרות לנעול אותן

ולא באשמתי ,הרי רכשתי אותן מלכתחילה על מנת לנעול אותן ולהינות מהן אחרת למה רכשתי אותן?

מן ההיגיון לנסות ולהבין את צרכי הלקוחה שנמצאת בחנות חסרת אונים ללא כל פתרון





אני מבקשת מכם בבקשה להחליף לי את זוג הנעלים שרכשתי

בזוג ראוי ומתאים מאותו הדגם שאוכל לנעול אותו הרי זו בקשה הגיונית למדי

איני מבקשת פיצוי או מתנות

רק שירות הוגן ותמורה בעד הכסף ששילמתי



בברכה ותודה ראש

מעיין לוי



פרטי התקשרות – 0547004809

או ניתן לחזור במייל














עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת זוג הנעליים בזוג שאפשרי לנעול פתרון נדרש :

נעלי אלדו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה