פרטי התלונה

תלונות נעלי אלדו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
2 זוגות סנדלים שנשברו נושא התלונה:
‏יום שני ‏08 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בקיץ 2004 קניתי זוג סנדלים שהיו ב 30 אחוז הנחה במחיר של 220 ש"ח
לאחר פחות משנה כשהתחיל קיץ 2005 נשבר העקב ללא שום התראה מוקדמת באמצע הרחוב דבר שגרם לי עוגמת נפש רבה.ניגשתי לחנות ברחובות וביקשתי שיתקנו את הסנדל הם היו נחמדים ושלחו את הנעל לתיקון ולא גבו כסף. התיקון היה מכוער וצבע העקב השתנה בגלל הדבק. אחרי שלקחתי את הנעל הלכתי בזהירות המירבית ועדיין העקב נשבר שוב.נאלצתי לזרוק אותן כי התיקון הקודם לא איפשר תיקון נוסף.למרות המקרה קניתי בקיץ 2005 זוג נוסף הפעם ב 400 ש"ח נתנו לי גם ספריי לשמר את הנעל.יש לציין שזו נעל לאירועים בלבד ולכן לא נעלתי אותם הרבה.כמו עם הנעל הקודמת אותו סיפור רק שהפעם הייתי בלימודים נשבר לי העקב הלכתי שוב לחנות והסברתי להם שזה לא יתככן שנעליים עם שם ומחירים כמו של אלדו לא אמורים לקרות דברים כאלה (שני זוגות סנדלים) מנהל האיזור היה שם ואמר שאי אפשר לתקן ואני לא רציתי בכלל לתקן אותן רציתי זיכוי אבל המנהל אמר לי שזה בלתי אפשרי כי הקנייה נעשתה לפני שנה ולכן הוא יעשה לי הנחה של 10%...איזה בזיון מה אני אעשה עם 10% הנחה כשכל הנעליים בטווח של 450-1000 ש"ח???
עוגמת נפש+כספי סוג הנזק :
לא רוצה מהם שום דבר ששוב ישברו לי העקבים?! פתרון נדרש :

נעלי אלדו שירות לקוחות

, תגובה:
סופרוויזר שם ותפקיד:
חברתנו אכן קיבלה את תלונתה של תהילה.
מיכוון שעברו שישה חודשים ממועד תום האחריות אין באפשרותנו לספק את דרישותיה של תהילה.
על-מנת להראות לתהילה כי אכפת לחברתנו מהרגשות אותם הציגה בפניינו
הוצעו לה 10% הנחה לשימוש בסניפיי הרשת
ראויי לציין כי זאת למרות תום תקופת האחריות שחברתנו מציעה על גביי פוליסת השירות המצויה בגלויי בכל סניפיינו.


תגובה:
האפשרות לקבלת ההנחה עדין בתוקף במקרה ותחליט שהיא רוצה בכך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה