|
|
|
|
|
|
המורים שלהם בסדר, אבל ניהול כספי ויחס ללקוחות - על הפנים.b |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שילמתי שנה מראש אבל הילד שלי לא הסתדר עם המורה. אני לא יכול להגיד שמישהו אשם במשהו או שהמורה היתה לא בסדר או שלא היתה מורה. - פשוט לא הסתדרה הכימיה בין הילד למורה. פניתי ללימודית להחזר הפרש הכסף ששולם מראש. יש שם את משה שטיפל בעניין ואת מירב המנהלת. הם טענו שאכן יש הפרש של 5600 ש"ח שהם צריכים להחזיר. כבר שנה הם מושכים אותי בטענות ובסיפורים ובהבטחות ותירוצים ולא מחזירים את הפרש הכסף. אין להם סניף בת"א. הם נמצאים בירושלים והטלפון מת"א מגיע לירושלים בעקוב אחרי.
|
כספי |
סוג הנזק : |
פשוט שיחזירו את הפרש הכסף שגם הם מסכימים לסכום. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
לימודית בע"מ שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|