פרטי התלונה

תלונות לימודית בע"מ

תלונות שונות

תלונות מוסדות לימוד

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סיום התקשרות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש אוקטובר החל בני לקבל שעורים בצרפתית מחברת לימודית
בשיחה טלפונית הוסבר לי שהתשלום מתבצע בכרטיס אשראי ב12 תשלומים כאשר אוכל להפסיק את ההתקשרות בכל עת ולקבל החזר כספי בקיזוז השעורים שניתנו.
בחודש נובמבר עדכנה אותי המורה שלא תמשיך לתת שעורים לבני . ביקשתי מהם שימנו לנו מורה אחרת לאחר יומיים יצרה איתי קשר מורה אחרת אולם היא לא הגיעה וביטלה שני שעורים ברצף למעשה קיבלנו שעורים רק בחודש אוקטובר.
בקיצור המורה החדשה שלא לימדה כלל אמרה לי לבקש מורה אחרת. ביום א' האחרון ה-30/11 יצרתי קשר שוב עם לימודית הם אמרו שיפנו אלי מורה אחרת ומאז נעלמו עקבותיהם אין מענה טלפוני באף אחד מהסניפים שלהם ברחבי הארץ
אתר האינטרנט שלהם אינו פעיל ונראה כאילו התאדו מהשטח.
אני עונדת בפני 12 תשלומים של סה"כ 6400 ש' על שרות שלא קיבלתי (מלבד שעורים בודדים בלבד) ואין באפשרותי לבטל את העיסקה כי אין עם מי לדבר וחברת האשראי מבקשת שאסדר את העניין מול הספק - שנעלם.
אודה לכם אםתוכלו לעזור לי בברכה עפרה
סיום העיסקה תוך תשלום החלק היחסי בלבד פתרון נדרש :

לימודית בע"מ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה