|
|
|
|
|
|
החזר כספי |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
קניון הדר |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
רכשתי פריט בחנות גולף בסך 329.90 ש"ח יום למחרת הגעתי לסניף גולף קניון הדר ביקשתי להחזיר את הפריט בחנות באותו הזמן היו 2 עובדות אחת העובדות כנראה חדשה ולא ידעה איך לבצע החזר.היא ניגשה למחסן וקראה לעובדת נוספת שטענה שהיא מנהלת תורנית גם היא לא ידעה איך לבצע את ההחזר לאחר שעה של המתנה בחנות ושיחת טלפון למנהלת החנות שלפי השיחה לא באמת היה אכפת לה לעזור והיא הציעה לי לקחת זיכוי ולפנות ישירות לשירות הלקוחות של החברה שהם יבצעו עבורי החזר כספי השארתי פרטים ולאחר מספר ימים יצרו עימי קשר והבטיחו לבצע את ההחזר הכספי .מאז חלפו כמעט שבועיים ואני מרגיש שמטרטרים אותי מאחד לשני פעם בטלפון 036457419 ששם אין מענה וזה הטלפון הישיר של שירות הלקוחות.וכמו כן בטלפון 036451515 ששם שוב מפנים אותי לשירות הלקוחות ששם אין תשובה.הנציגה שעימה דיברתי לפני שבועיים ביטלה את הזיכוי והבטיחה לשלוח צק מאז ועד היום אין צק ואין זיכוי.
|
טרטורים |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
גולף שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|