פרטי התלונה

תלונות פולגת

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי וחוסר מענה נושא התלונה:
פדלון יצחק שם/כינוי:
‏יום שישי ‏29 ‏מאי ‏2015 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון עזריאלי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 29.5.2015 קניתי יחד עם אבי וחמי שלוש חליפות (חתן והורי חתן/כלה) בסכום של יותר מ-6000 ש"ח, בתקווה שאני קונה חליפה מאיכות גבוהה. ביום החתונה נקרע המכנס באיזור המפשעה והגרב נפרמה וכול הניסיונות שלי לאתר סניף של פולגת/גולף לתיקון הקרעים לא צלחו. כל הצילומים והכניסה לחופה נאלצתי להסתובב עם קרעים בחליפה כמו אחרון הקבצנים. מאז ניסיתי מספר פעמים לצור קשר עם חברת גולף/פולגת לקבל פיצוי כלשהו, כל הניסיונות הגיעו לנציגי שירות ש"רק" לוקחים ומוסרים הודעות ומבטיחים שיחזור אליי תוך 48 שעות. שוב ושוב נאלצתי להמתין על הקו עד לקבלת מענה ובכל פעם אותה הבטחה שיחזרו אליי. כשכבר קיבלתי שיחה חוזרת נתבקשתי להחזיר את המכנס לאחת החנויות וזאת על מנת שיוכלו לבדוק את התלונה וכך ביצעתי. המכנס תוקן ע"י תופרת של אחת החנויות אבל את תחושת האכזבה אי אפשר לתאר. אני עדיין ממתין לקבלת תשובה בנושא.
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי או פיצוי פתרון נדרש :

פולגת שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה