פרטי התלונה

תלונות פולגת

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות לקוי ואי טיפול בתלונה. נושא התלונה:
‏שבת ‏15 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רמת אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 15/09/07 רכשתי נעלים מסוג "שרוך קטומה" בסך 632.92 ₪ בסניף רמת אביב של פולגת.
בתאריך 18/09/07 נעלתי את הנעליים לראשונה ומיד הרגשתי בכאבים עזים בכף הרגל ובעקב.
עם הגעתי חזרה לביתי החזרתי את הנעליים לקופסא מתוך כוונה להחזירם לחנות.
בתאריך ה- 28/09/07 הגעתי לסניף רמת אביב כדי להחזירם, שם נמסר לי להפתעתי שעליהם לשלוח את הנעליים למעבדה ותשובה תתקבל תוך שבועיים.
לאחר שעברו כשבועיים ימים ולא קיבלתי תשובה פניתי לשירות הלקוחות, בשירות הלקוחות נענתי ע"י מענה קולי. השארתי מספר הודעות אך לא נעניתי. רק לאחר שהתקשרתי ללשכת המנכ"ל, הועברתי ע"י מזכירתו באופן ישיר לנציגה בשירות הלקוחות.
לאחר מספר ימים ודין ודברים ביני לבין נציגת שירות הלקוחות נאמר לי שאין כל אפשרות להחזיר את המוצר או לבטל את העסקה.
ברצוני להדגיש שהנעליים ננעלו פעם אחת בלבד ושפנייתי הראשונה הייתה 13 ימים מיום הרכישה כאשר במסגרת פער הזמן 4 ימים מתוכם היו חגים.
עוגמת נפש ונזק כספי סוג הנזק :
ביטול עסקה או זיכוי פתרון נדרש :

פולגת שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה