פרטי התלונה

תלונות אינטימה

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב להחליף מוצר לא מתאים והטעיית לקוחה נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
גראנד קניון חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש רכשתי חזיית הנקה בסניף גראנד קניון, בזמן שהייתי בהריון. כלומר, שיערתי מה תהיה המידה שלי לאחר הלידה. העלות הייתה גבוהה, וחששתי שהמידה לא תתאים לי. לאחר התלבטות ארוכה, המוכרת אמילי אמרה לי במילים הבאות "מקסימום תחזרי, נפתור את זה". לצערי אכן החזייה לא התאימה, וחזרתי היום, שבועיים לאחר הלידה, כדי לקבל זיכוי ולרכוש חזייה אחרת- אבל המוכרת הכחישה שאמרה זאת. היא חזרה ואמרה שהנהלים הם שהחלפה היא אחרי יומיים. הזכרתי לה את מה שאמרה לי במעמד הרכישה, והיא צחקה ביחד עם המוכרת השנייה, הן אמרו שהן לא מאמינות לי. התחילו להמציא תירוצים- שהורדתי את הטיקט (למרות שהוא היה בקופסה), שאולי לבשתי אותה בחוץ (למרות שרואים בבירור שהיא חדשה לגמרי, ושהסברתי שבבית לבשתי אותה בדיוק כדקה עד שהרגשתי שהיא לא מתאימה, בעוד שחנות לבשתי אותה רבע שעה..), שאם יתקשרו למנהלת הן ירגישו "דביליות".
מעבר ליחס המזלזל, נתקעתי עם חזייה בשווי 280 ש"ח שאין לי מה לעשות איתה, ובלי חזיית הנקה מתאימה.
גם כספי וגם עלבון סוג הנזק :
זיכוי עבור המותר שרכשתי פתרון נדרש :

אינטימה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה