פרטי התלונה

תלונות אינטימה

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איכות מוצר ירודה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏27 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש נובמבר רכשתי חזייה מדגם 6361322 לאחר כביסה יחידה במכונת כביסה צבע החזייה הפך מורוד לצהוב. בבדיקה שלי את הוראות השימוש בתווית החזייה רשום כי יש לכבס את החזייה הפוך. לא לגהץ, לא להשרות ולא לסחוט. אך לא רשום דבר על כך שלא ניתן לכבס במכונה!!! הגעתי אל החנות בגדרה ממנה רכשתי את החזייה והראיתי זאת למוכרת. היא נדהמה לראות כי צבע החזייה דהה כל כך ואכן טענה שחזייה זו ספציפית עדינה יותר. אציין בזאת כי באותה רכישה רכשתי בנוסף עוד סט של תחתון וחזייה וחזייה נוספת. המוצרים הנוספים שרכשתי לא נפגמו לאחר כביסה רק דגם החזייה הספיציפית. מה שמעיד על כך שאין בעיה בצורה בה כובסו הפריטים אלא בעיה במוצר הספיצפי שנפגמם. לאחר תלונתי בחנות החזייה נשלחה לבדיקה במעבדה (תלונה מס' 40210) ונמסר לי כעבור שבועיים תשובה כי כיוון שהחזייה עברה כביסה היא נפגמה! חוצפה לומר דבר כזה לאחר שבתווית החזייה רשום מפורשות כי יש לכבס אותה הפוך! זאת פשוט התעלמות מהבעיה הספיציפית של אותו מוצר ונפנוף של הלקוח. אציין שמאז שנפתח סניף אינטימה בגדרה מדי חודש הייתי לקוחה קבועה שקונה בממוצע כ300 ש"ח לאחר שלא קיבלתי שירות ראוי עבור המוצרים אותם רכשתי לא קניתי שוב בסניפי הרשת... אינני מעוניינת "ליפול" במוצר שהוא באיכות ירודה!
כספי סוג הנזק :

אינטימה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה