פרטי התלונה

תלונות אינטימה

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏15 ‏מרץ ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון איילון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אמש רציתי לקנות פריט והחלטתי להכנס לאינטימה. יש לי חבר מועדון ולכן עוד יותר החלטתי להכנס אליהם. דבר ראשון שראיתי היה שהיו רק שתי מוכרות האחראית ואחת צעירה יותר. היו לפני עוד 3 לקוחות שכבר התחילו לטפל בהם. כשפניתי לאחראית אמרה לי להמתין. בסדר אני ממתינה. בינתיים אותן שתי מוכרות החליטו שהן צריכות שתיהן לטפל בלקוח אחד. למה? אפילו לא התנצלו על זה שחסר להם כוח אדם. הייתה עוד אחת שסדרה בגדים. למה לא יכלה לבוא ולטפל בי? חיכיתי לפחות רבע שעה בסבלנות. בסוף החלטתי שנמאס לי הרי יש עוד חנויות בקניון וגם להם יש לי חברת מועדון. מה שמפליא אותי הוא שראו שאני יוצאת ולא הזיז לאף אחת מהן! פשוט שערוריה. SCANDAL! אני ממש מצטערת שעשיתי את כרטיס המועדון. בסוף קניתי מהמשביר ואני מוכרחה לציין שהיה פשוט תענוג! קיבלתי יחס כמו שצריך. זה מקומם אותי שככה מתייחסים ללקוח. אני מאוד מקווה שזה יעבור הלאה. ואני מקווה שתחזרו אלי עם תשובה למה שזה צריך לקרות

אינטימה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה