פרטי התלונה

תלונות ברומקס

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות גרוע נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏07 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי דרך אתר נענעשופס שני פריטים: כורסה מתנפחת שלא הגיעה עם משאבה ולא סופקה לי המתנה המוצעת באתר וספונית (ספה קטנה נפתחת לילדים).
ביצירת קשר עם אתר נענעשופס הופניתי לחברת ג.ש. טכניקום סחר בע"מ (הספק) שהפנתה אותי ישירות ליבואנית: חברת ברומקס.
פקידת שירות הלקוחות של ברומקס התנצלה, הציעה לי לרכוש משאבה חשמלית במחיר מוזל והבטיחה מתנה חלופית (שובר ספא) במקום המתנה המוצעת באתר נענעשופס, שבינתיים אזלה מהמלאי.
היא לקחה את הפרטים שלי והבטיחה לחזור אלי עם הצעה לרכישת המשאבה בהוזלה ולשלוח עוד באותו היום (השיחה התנהלה לפני כשבועיים-שלושה לפחות) את שובר הספא לכתובת המדויקת שנתתי לה.
ובכן - לא דובים ולא יער, לא שובר ספא ולא שיחת טלפון. כשיצרתי קשר עם נציג ג.ש. טכניקום סחר בע"מ הבוקר בטלפון הנייד שמצאתי באתר ZAP , העיר לי האדם שלא טרח להזדהות על חוצפתי להתקשר לנייד שלו, במקום למשרד.
בנוסף, אתר נענעשופס החליט לפתע להרחיב את מכירת הספונית ולהאריכה עוד ועוד. התשלום ירד כבר בתאריך 02/08/06 אך המכירה הקבוצתית ממשיכה וממשיכה. כך ניתן למשוך את המכירה עד לאין קץ (ואולי זה אפילו מצוין בתקנון של האתר). אז מה אם הם התחייבו לספק את המוצר תוך מספר נקוב זה או אחר של ימי עסקים? כל-עוד הם קיבלו את הכסף והעסקים טובים, סביר להניח שניתן למשוך את העניין לאין קץ.
עלבון סוג הנזק :
החזרת הכסף וביטול הזמנת הספונית שלא סופקה ואספקת ה פתרון נדרש :

ברומקס שירות לקוחות

, תגובה:
קרן- מנהלת שירות לקוחו שם ותפקיד:
הפרסום בנענע דרכו רכשה הלקוחה את המוצר איננו פירסום של חברתנו אלא של אחד הספקים הרוכש את המוצרים מאיתנו, לפיכך גם אין לנו שליטה על תוכן הפרסום. אנו מגבים את הספק במתן אחריות ושירות למוצר בלבד. תגובה:
הלקוחה פנתה אלינו עוד ביום ה' 7/9/06 וזאת לאחר שכבר התלוננה אצליכם.
התנצלנו בפני הלקוחה על אי ההבנה שנגרמה והיא קיבלה זאת בהבנה.
כמו כן היא רכשה את המשאבה במחיר הנחה מיוחד.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה