|
|
|
|
|
|
ביטול עיסקה |
נושא התלונה: |
יום ראשון 18 מרץ 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
בן גוריון 48 הרצליה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל רכשתי שתי מיטות באמצעות חוברת ישראכרט.נאמר לי שהמיטות תגענה תוך 21 ימי עסקים. ביום ה - 26.3.07 קיבלתי טלפון מהמוביל של החברה שהוא בדרכו אלי. כשראיתי את המיטות ביקשתי לבטל מיטה אחת ואף יצרנו קשר עם אושרת מנהלת קישרי לקוחות של החברה שאישרה את החזרה. המוביל כתב לי בטופס ההזמנה שמיטה אחת בוטלה. אושרת הבטיחה לבטל את החיוב בכרטיס האשראי. בערב כשסידרתי לבני את המיטה ראיתי שהיא שבורה. התקשרתי למחרת בבוקר לחברה ודיברתי שוב עם אושרת. אושרת הבטיחה לי שיגיעו אלי כדי להחליף את המיטה הסברתי לה שלבני אין מיטה לישון עליה. מאז אני מתקשרת מידי יום מקבלת הבטחות וכלום לא קורה. מה עוד שממשיכים להוריד מחשבוני עבור שתי מיטות ואין לי עם מי לדבר. התקשרתי לחברת ישראכרט ונאמר לי שאף אחד לא ביטל את העיסקה. בטופס ההזמנה של ברומקס מצויין שניתן להחליף את המוצר תוך 30 יום.
|
עוגמת נפש ועלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
ברומקס שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|