פרטי התלונה

תלונות ברומקס

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בזמני אספקה ושרות לקוחות גרוע. נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏08 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
בן גוריון 47 הרצליה כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשתי דרך החוברת של ויזה , מכשיר כושר שמסופק על ידי חברת ברומקס.
זמן האספקה הוא עד 21 ימי עסקים שזה כחודש וחצי המתנה . המוצר לא הגיע אליי לאכר 21 ימי עסקים , וזה גם עילה לתביעה .כאשר פניתי לחברה נמסר לי שיש להם בעיות עם המשלוחים והאוניות . התשלום על המוצר נגבה בעת הרכישה , והחברה לא דאגה לעדכן אותי במשך כל זמן ההמתנה על עיקוב בקבלת המוצר . כמו כן כאשר דיברתי עם נציגת שרות לקוחות היא לא ידעה לספק לי תשובות לשאלותיי , לא הסכימה להעביר אותי למנהל או לנציג בכיר , ותרקה לי את הטלפון. לבסוף לאחר ששלחתי מייל תלונה לחברה , מישהו דאג לחזור אליי וניסה לפצות אותי. אני לא הסכמתי לפיצוי ודרשתי לבטל את ההזמנה.
שהלקוחות ידאו מי זו חברת ברומקס , ושלא יפגעו כמוני . פתרון נדרש :

ברומקס שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת שרות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב ,
במענה לפנייתכם מס 22628 בענין סהר להלן תשובתנו:
תגובה:
המוצר הוזמן בתאריך 11/07/07 לאספקה תוך 21 ימי עסקים דהינו עד תאריך 09/08/07 . בפועל המוצר אמור היה להיות מסופק ללקוח בתאריך 27/07/07 אולם לצערנו עקב השביתה במשק , בסמוך למועד הנ"ל , שכללה גם את הנמלים , האוניה שעל סיפונה הגיע המשלוח המשיכה ליוון וחזרה ארצה רק בתאריך 06/08/07
הענין הוסבר ללקוח, מה עוד שגם כך האיחור במקרה זה לא היה עולה על יומים שלושה .
כדי לרצות את הלקוח הצענו לשלוח אליו את המוצר מידית ב 08/08/07 ,על חשבונו עם שליח עד הבית, כך שבעצם לא היה חל כל איחור באספקה ובנוסף להעניק לו פיצוי.
הלקוח סרב וביקש לבטל הזמנתו לפיכך , העברנו מידית בקשה לחברת האשראי שבאמצעותה חויב ,לבטל את העיסקה ולזכות את חשבונו .
חבל שאין צנזורה על השמצות שווא ועל ניבולי הפה והקללות של מר מימיון כלפי עובדות מחלקת שרות הלקוחות של החברה .


לשרותכם בכל פניה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה