|
|
|
|
|
|
אי עמידה בזמני אספקה ושרות לקוחות גרוע. |
נושא התלונה: |
יום רביעי 08 אוגוסט 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
בן גוריון 47 הרצליה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
רכשתי דרך החוברת של ויזה , מכשיר כושר שמסופק על ידי חברת ברומקס.
זמן האספקה הוא עד 21 ימי עסקים שזה כחודש וחצי המתנה . המוצר לא הגיע אליי לאכר 21 ימי עסקים , וזה גם עילה לתביעה .כאשר פניתי לחברה נמסר לי שיש להם בעיות עם המשלוחים והאוניות . התשלום על המוצר נגבה בעת הרכישה , והחברה לא דאגה לעדכן אותי במשך כל זמן ההמתנה על עיקוב בקבלת המוצר . כמו כן כאשר דיברתי עם נציגת שרות לקוחות היא לא ידעה לספק לי תשובות לשאלותיי , לא הסכימה להעביר אותי למנהל או לנציג בכיר , ותרקה לי את הטלפון. לבסוף לאחר ששלחתי מייל תלונה לחברה , מישהו דאג לחזור אליי וניסה לפצות אותי. אני לא הסכמתי לפיצוי ודרשתי לבטל את ההזמנה.
|
שהלקוחות ידאו מי זו חברת ברומקס , ושלא יפגעו כמוני . |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
ברומקס שירות לקוחות
, תגובה:
|
מנהלת שרות לקוחות |
שם ותפקיד: |
שלום רב ,
במענה לפנייתכם מס 22628 בענין סהר להלן תשובתנו:
|
תגובה: |
המוצר הוזמן בתאריך 11/07/07 לאספקה תוך 21 ימי עסקים דהינו עד תאריך 09/08/07 . בפועל המוצר אמור היה להיות מסופק ללקוח בתאריך 27/07/07 אולם לצערנו עקב השביתה במשק , בסמוך למועד הנ"ל , שכללה גם את הנמלים , האוניה שעל סיפונה הגיע המשלוח המשיכה ליוון וחזרה ארצה רק בתאריך 06/08/07
הענין הוסבר ללקוח, מה עוד שגם כך האיחור במקרה זה לא היה עולה על יומים שלושה .
כדי לרצות את הלקוח הצענו לשלוח אליו את המוצר מידית ב 08/08/07 ,על חשבונו עם שליח עד הבית, כך שבעצם לא היה חל כל איחור באספקה ובנוסף להעניק לו פיצוי.
הלקוח סרב וביקש לבטל הזמנתו לפיכך , העברנו מידית בקשה לחברת האשראי שבאמצעותה חויב ,לבטל את העיסקה ולזכות את חשבונו .
חבל שאין צנזורה על השמצות שווא ועל ניבולי הפה והקללות של מר מימיון כלפי עובדות מחלקת שרות הלקוחות של החברה .
לשרותכם בכל פניה
|
פתרון: |
|
|
|