פרטי התלונה

תלונות ברומקס

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות מזלזל. וחןסר מתן שירות ללקוח נושא התלונה:
סלמה כמי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי בתחילת אוקטובר ספת מסאז' מתנת יום הולדת לאבי דרך החוברת של ישראכרט. בחוברת פורסם שהספה היא מעור. כחודש וחצי לאחר שקיבלנו את הספה הופיעו כתמים אדומים על כל הספה. התלוננתי על כך בברומקס ובתגובה אמרו לי שאין את הספה כרגע במלאי ותוך שלושה שבועות אמור להגיע אליהם וייצרו איתי קשר. לאחר שלושה שבועות פניתי אליהם שוב והבטיחו לי שבתאריך 14.01 יגיעו אליי מובילים לבדוק את הספה. באותו יום התקשרתי שוב לאחר שלא הגיעו אליי ואמרו לי שבתאריך 16.01 יגיעו אליי המובילים. ושוב לא הגיעו אליי והתלוננתי שוב באותו יום. הגעתי למספר אנשים שכל אחד מהם נתן לי תשובה אחרת. המוביל לא יגיע כי אין לנו ספות במלאי, הספה היא מעור צבוע (שבפועל לא פירסמו אותה ככזאת) ואפילו הגעתי למישהי בשם אושרת שציינה שהיא מנהלת דיברה אליי בצעקות וניתקה לי את הטלפון בפנים. רק לאחר שדיברתי על בית משפט. התקשרו להוריי הבייתה ואמרו שיגיע מחר מוביל לבדוק את הספה (אבל לא לקחת אותה כי אין כרגע במלאי). הספה עלתה לי המון כסף. ואני מאוד מאוכזבת מהשירות והיחס המגעיל של השירות לקוחות
הכל ביחד סוג הנזק :

ברומקס שירות לקוחות

, תגובה:
אשרת דבוש מנהלת שרות שם ותפקיד:
מפאת כבודה של הלקוחה אין אנו להיכנס באשר לנבולי הפה שלה .
לגופו של עיניין הוצעו לה מספר פתרונות והיא סרבה לכולם
תגובה:
כדי לסיים פרשה זו לקחנו חזרה את הכורסה חזרה לצורך זיכוי הלקוחה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה