פרטי התלונה

תלונות ברומקס

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סחבת בהחלפת מוצר פגום נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏28 ‏יולי ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי כורסת טלויזיה דרך חוברת ויזה מחברת ברומקס. הכורסא הגיעה ולאחר מס' ימים התברר כי היא פגומה. התקשרתי לחברה להודיע על כך ולאחר מאמצים רבים ענו לי. אמרו שישלחו שליח לבדוק. הדבר לא נעשה ולאחר פניות נוספות ושליחת פקס לחברה בו הודעתי כי אעביר את הנושא לטיפול גורמים אחרים,הגיע השליח אשר אכן אישר שיש להחליף את הכורסא וכי הוא יצור איתי קשר בעוד כשבועיים (27/9 ). מאז השליח לא הגיע. שוחחתי איתו טלפונית מאז ועד היום מס' פעמים. הכורסא עדיין לא הגיעה.
כספי סוג הנזק :
החלפה מיידית של הכורסא הפגומה בכורסא חדשה פתרון נדרש :

ברומקס שירות לקוחות

, תגובה:
מיטל - מנהלת שירות לקו שם ותפקיד:
הלקוחה שחכה כנראה לעדכן אותכם אבל בתאריך 29.12.05, כשבוע לפני שפניתם אלינו, הוחלפה הכורסא לכורסא חדשה לשביעות רצונה. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה