פרטי התלונה

תלונות ברומקס

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעלמות, התנערות מאחריות, סחבת נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
בן גוריון 48 הרצליה כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשתי מיטה בחנות חברת ברומקס. טרחתי ובאתי לחנות בהרצליה כדי לבחון את המיטה לפני הרכישה. המיטה נרכשה כמתנה לביתי בת ה-18 וקיבלתי שרות מצויין בזמן הרכישה. לאחר כ-6- חודשים נשברה המיטה. ניסיתי לברר מה ניתן לעשות בחברה והם אמרו שתוך שבועיים יצור איתי המוביל קשר.אחרי כשבועיים הגעתי לחנות ודיברתי עם מנהל החנות שאמר שאין להם אחריות על שבר אך הם ישלחו את הבודק .הם גם האשימו את ביתי בקפיצות על המיטה ואולי במשקל עודף (לא היה ולא נברא) המיטה היא מיטה וחצי המוגדרת כמיטת נוער ולא לגיל המעבר. אני לא ראיתי שום סעיף בדבר שבר(מה גם שלא ראיתי תעודת אחריות). רק לאחר למעלה מחודש הגיע הבודק ולאחר מישוש קצר אמר שיש להחליף את המיטה. אחרי עוד כמה שיחות טלפון לחברה , חזר אלי מישהו אחר מהנהלת החברה(כנראה) שאמר שהפתרון שהם מציעים שהם יתקנו את המיטה תמורת עלות של 250 ש"ח ללוח העץ ועוד 180 ש"ח למתקן. האפשרות השניה שאעשה זאת בעצמי. בשלב זה פתחתי את הביטנה המחפה את תחתית המיטה כדי לבחון את יכולת התיקון שלי וגיליתי שהשבר נגרם כתוצאה משימוש בקורת עץ לבן מסוג נחות שיש בה עין לכל רוחבה , מה שהחליש אותה מאד וגרם לכשל. מאז אני מנסה ליצור קשר עם החברה משום שלדעתי הם סיפקו מוצר נחות ולכן עליהם לדאוג לתיקונו. בנתיים נסגרה החנות ,החברה עברה למיקום חדש ולא ניתן להשיגם באף אחד מן הטלפונים. אודה מאד לעזרתכם. רק לאחר חודש ואין ספור טלפונים
כספי סוג הנזק :
החלפה או תיקון או שיפוי בגין תקון ע"י אחרים פתרון נדרש :

ברומקס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה