פרטי התלונה

תלונות גדרה

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
"חוב" כביכול - חוק התיישנות נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
להורי שנפטרו יש בית פרטי בגדרה והחלטנו למכור אותו, הלכנו למועצה לשלם את המיסים של התקופה האחרונה שילמנו ונאמר לנו שאין חובות אבל בשביל לקבל אישור אנחנו צריכים ללכת למחלקה הטכנית לבדוק שאין שם חוב, ושם התברר שיש חוב "בהפתעה" של כ- 10,000 ש"ח???????? שאלנו על מה וממתי אנחנו רוצים תאריך מדוייק של יצירת החוב כביכול, אמרו אמרו לנו שזה על חיבור לביוב, ואין להם נתונים לגבי יצירת החוב, הסתכלתי במחשב וזה סתם מופיע ברשימת אקסל. הפקידה לא ידעה להגיד לי כלום, הדבר היחיד שהיא אמרה שבזמן הרלוונטי היא לא עבדה במועצה - לדעתי היא עוד לא נולדה, כי גדרה התחברה לביוב סוף שנות ה-70 או תחילת שנות ה- 80 ואלי לפני. ביקשתי לראות מסמכים שפנו להורי לגביית החוב - ואין שום איזכור שום הודעה/ מכתב/ התראה/ תביעה שהוגשה/הוצאה לפועל ומעולם לא ידענו על קיומו של החוב - "החוב" פשוט שכב לו שם בשקט וחיכה, וכמובן הצמידו ל"חוב המקורי" ריבית והצמדה.
אנחנו מכחישים את החוב מכל וכל ראשית מפני שלא היה ידוע להורי על קיומו בכלל, הורי שילמו את כל המיסים במועדם תמיד והם היו אנשים מוכרים ומעורכים בישוב. ושנית חוק ההתיישנות שהוא לפחות כבר בכפולות של 4 או 5 . אנחנו לא מנסים להתנער או לרמות מישהו זה פשוט לא הוגן שחוב שוכב לו שנים על גבי שנים מבלי למישהו יעשה כלום על מנת לגבות אותו ופתאם לגלות ממש בלי כוונה שאתה חייב כזה סכום אסטרונומי. ואם לא היינו מעוניינים למכור את הנכס אז החוב היה ממשיך ושוכב לו שם בשקט וממשיך לצבור ריביות והצמדות ועוד 20 שנה היינו מגלים שיש לנו חוב של מיליון שקל.
נפגשתי עם ראש המועצה ביום 29.8.2010 הסברתי לו את המצב ונתתי לו מכתב והוא הבטיח לבדוק את הנושא, יומיים לאחר שנפגשתי עם ראש המועצה קיבלנו באמצעות שליח הודעה רשמית על החוב, הזמן עובר ראש המועצה לא חוזר אלי והחוב ימשיך לתפוח.
מה עושים?
כספי סוג הנזק :

גדרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה