פרטי התלונה

תלונות סקיולייף

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קשיים בהתנתקות מהמנוי וגביית דמי התנתקות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏15 ‏אוקטובר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר כשנתיים שאני מנוייה החלטתי להתנתק מהשירות במהלך כחודש שבו אמרו שיחזרו אלי לבסוף הבהירו לי שעלי לשלם דמי התנתקות 250 ש"ח. אני מעולם לא חתמתי על מסמך התקשרות הכל היה טלפוני ונאמר לי שאוכל להתנתק בכל עת. כמו כן בפעם היחידה שניסיתי לנצל את שירותי החשמלאי שהובטחו לי אמרו שהוא בחופש ואחרי 10 ימים אמרו בכלל אין חשמלאי
עגמת נפש סוג הנזק :
אי גביית דמי התנתקות פתרון נדרש :

סקיולייף שירות לקוחות

, תגובה:
ניסים שי , מנהל אגף לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב, שוחחנו הבוקר עם הגברת שנקר , ראשית הסברנו לה כי קושי להתנק אינו קיים ולראיה המנוי שלה בוטל ב - 15102013 עפ"י בקשתה
מאותו היום.בנוסף, יידענו אותה כי בחוזה ההתקשרות מופיע בעמוד הראשון, בשורה מודגשת סעיף דמי השמשה.
אף על פי כן, לבקשתה, ויתרנו על דרישתנו הנובעת מתוקף חוזה ההתקשרות, נפרדנו בידידות ובברכת דרך צלחה הדדית.
תגובה:
ביטול הדרישה לתשלום דמי השמשה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה