פרטי התלונה

תלונות סקיולייף

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשת ביטול לחצן מצוקה נושא התלונה:
בן זיקרי רפי שם/כינוי:
‏יום שני ‏03 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
דרך השלום 3,בית נטל"י ,ת"א כתובת:
בית נטלי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
להוריי המבוגרים יש לחצן מצוקה והם משלמים עליו כל חודש 120 ש"ח.כיום אין להם צורך במכשיר.כשבועיים הם מתקשרים לבטל ונענים בתשובה תמוהה שיחזרו אליהם בהקדם.משיחתי איתם הנציגה טענה שאין לה את התוכנה של דנאל והיא תגיש שוב את הפניה בשמי.רואים כאן התנהגות שיטתית ומסודרת של התחמקות!
לבטל בהקדם פתרון נדרש :

סקיולייף שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה