פרטי התלונה

תלונות סקיולייף

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לאורך שנה לאחר ביטול מנוי נושא התלונה:
לרנר אירית שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
אימי בת 86 ולאחר שימשו של מספר שנים בנטלי, ביטלה את המנוי בתחילת אפריל שעבר. למחרת הם באו לקחת את המכשיר ולהפתעתה מצאה אתמול שהמשיכו לחייב אותה במהלך שנה שלימה, עד 16.3.2012
התקשרתי (אני הבת שלה) הבוקר ונאמר לי שזאת טעות טכנית ויזכו אותה בתשלום במהלך הבוע הקרוב. אני רוצה ריבית על הסכום שהתשמשו בו. אני גם חוששת שזו אינה הפעם היחידה (לאחר בירור באינטרנט מסתבר שאני צודקת) שהם מנצלים חולשה של אדם זקן.
אודה לכם על בירור לעומק של התופעה, אם אכן היא כזאת, ואודה גם על עזרה בקבלת ריבית על הכסף של אימא שלי.
בברכה
אירית לרנר
כספי סוג הנזק :

סקיולייף שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה