|
|
|
|
|
|
ביטול המנוי |
נושא התלונה: |
יום ראשון 15 יולי 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
דרך השלום 3, תל אביב 68101 |
כתובת: |
חיפה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפני שלוש שנים אמא שלי עשתה דרכם מנוי אך זמן קצר לאחר מכן העוברה לבית אבות ורד הכרמל בחיפה. הקו טלפון שלה נותק וכך עברו להם שלוש שנים ללא צורך במנוי . לפני חודש פניתי אליהם לביטול המנוי הם הסבירו לי שיחזור מנהל לאחר חמישה ימים ושבסוף אחרי שבוע חזר טען שיש כנס 250 ש"ח ויתאמו איתי בעוד יומיים מאז עברו עוד שבועיים אבקש להתנתק מהם בעזרתכם ולקבל חלק מהכסף עבור המנוי שלא נעשה שימוש הגב חלק מהשירות של המנוי שמגיע אחת לשבוע או יותר ביקור שלהם כדי לבדוק מה שלום הקשיש לא נעשה דבר בעיינין כי מייד היינו מפסיקים את שירות המנוי רק לאחרונה שמתי לב לטלפון המוזר ולאחר הבערה עם אימי הבנתי שזה מוקד של שירותי מצוקה לטיפולכם
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
להחזיר לפחות חלק מהכסף עבור הזמן שאימי לא הייתה בביתה ולא זקוקה כלל למנוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
סקיולייף שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|