פרטי התלונה

תלונות מגורי איכות

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול בדיירים נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום, אנחנו דיירים יצחק שתל 28, 30, 32, 34 כבר 5 שנים עם חברת מגורי איכות. עד עכשיו היינו מאוד מרוצים מהחברה. חברת מגורי איכות מקבלת כל חודש מכל דייר 155 ש"ח. חברת מגורי איכות מחוייבת לנקות את המדרגות בכל כניסה פעמים שבוע. מלפני כחודש החברה הפסיקה לעשות ניקיון פעמיים בשבוע, לפעמים מנקים פעם בשבוע מתי שנוח להם, אין ימים קבועים או לפעמים בכלל לא מנקים. הבניין נראה פשוט נורא ואין עם מי לדבר ב"מגורי איכות". המנהל תמיד בישיבה ולא יכול לדבר, אבל לקבל כסף תמיד יכולים. בבקשה תטפלו בזה כי אנחנו משלמים כסף סתם וחייבים לעשות משהו בנדון. תודה רבה
זלזול סוג הנזק :
לנקות את הבניין פעמיים בשבוע כמו שזה היה פתרון נדרש :

מגורי איכות שירות לקוחות

, תגובה:
יחיאל קורסיה מנכ"ל שם ותפקיד:
בבניין המדובר בוצעו עבודות שיפוצים רבות ע"י דיירי הבניין. בימים בהם הוקמו פיגומים ובוצעו עבודות לא יכלנו לנקות את הבניין. עם סיום העבודות לפני מס' ימים ביצעה מגורי איכות נקיון יסודי בכל הכניסות וברחבות המשותפות הן ע"י צוות עובדים מתוגבר והן במכונות פוליש וקירצוף בעלויות של אלפי שקלים.
בימים אלו נבניית תוכנית עבודה קבועה לדיירי הבית שתתפרסם בלוח המודעות בימים הקרובים.
תגובה:
יבוצע נקיון פעמיים בשבוע כמו שמתחייב פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה