פרטי התלונה

תלונות מגורי איכות

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בזבוז זמן ונזק כספי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני דיירת בניין שמנוהל ע"י מגורי איכות בשכונת ניב דויד 16 בבאר שבע.
לפני כחודשיים נותק החשמל בביינין עקב אי תשלום לחברת החמשל מצד מגורי איכות עקב אי הספקת החשמל גם נותקנו ממים כי המשאבות לא עבדו.
את החוב לחברת החשמל נאלצנו אנו הדיירים לשלם על מנת להחזיר את אספקת המים והחשמל לביניין.
עקב כך החלטנו בעלי ואני לא לשלם עבור אותו חודש שירות לחברה.
חודש לאחר מכן הגענו לשלם עבור החודש החדש אך ניתקלנו בסירוב קבלת התשלום עד לתשלום החודש הקודם,בנוסך על כך נקנסנו בעוד 125 ש"ח על "הוצאות"(דף בקשה לתשלום מהחברה).
משהבנו שאין דרך לפתור את הבעיה שנוצרה ביקשנו היום להסדיר את חובנו לחברה עבור החודש שלא שולם וכן החודש הנ"ל אך לא לשאת ב"הוצאות".
החברה אינה מוכנה לקבל כלום אף לא שקל אחד ללא תשלום ה"הוצאות".
החברה כנראה רואה לנכון ללכת בכוונה כנגד הדיירים ולהגיע לבתי המשפט ולהוצאות נוספות במקום לפתור את הבעיה ולמנוע נזקים נוספים.
החברה כנראה אינה מודעת למצב המשק בחוץ ואין באפשרותם של אנשים לשלם "אקסטרות"
יש לציין שכרגע בעלי ואני איננו מתחמקים מן החוב שלנו למגורי איכות להפף אנו מודעים לו אך החברה אינה מוכנה לקבל תשלום עבורו ונכנסת לקטנות.
בזבוז זמן ונזק כספי סוג הנזק :
קבלת התשלום ללא הוצאות נוספות פתרון נדרש :

מגורי איכות שירות לקוחות

, תגובה:
יחיאל קורסיה מנכ"ל שם ותפקיד:
תלונת הדיירת שיקרית וזאת אף בלשון המעטה. החשמל אכן נותק אך לא כתוצאה מאי תשלום חוב מגוריא איכות אלא מאי תשלום חוב של דיירי הבית לחברת חשמל .
דיירי הבית אספו כספים מדיירי הבית ושילמו את חובם.
הדיירת המתלוננת סירבה לשלם את דמי הוועד החודשים מחודש 2/09 ועד היום כלומר חודשיים ולכן נשלח לה מכתב התראה בטרם התחלת טיפול משפטי. מכתב זה כרוך בהוצאות שעליהם מגורי איכות תוותר אם הלקוחה תקפיד לשלם את דמי הניהול בזמן.
אם אכן הלקוחה מוכנה לשלם את החוב כפי שהיא טוענת כאן, אנני רואה כל בעייה ואני ממליץ לה להגיע ולשלם את החוב המקורי.
תגובה:
מגורי איכות תוותר על הוצאות הגבייה אם הדיירת תשלם את חובה בסך 350 ש"ח במזומן תוך 7 ימים פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה