|
|
|
|
|
|
אי עמידה בהתחייבויות מצד החברה |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
חברת מגורי איכות אמורה לנקות את הבניין שלנו פעמיים בשבוע לפי החוזה. בחודשים האחרונים החברה יכולה כלל לא לשלוח מנקים במהלך השבוע או לשלוח פעם אחת בלבד.
כל השיחות אשר הופנו לחברה נענו בשקרים אשר הבטיחו שמחר ינקו אבל בפועל לא בוצע כלום. די, המצב הזה נמאס.
אז,אדוני המנכ"ל, מר יחיאל עשה טובה לכולנו ובמיוחד לעצמך ובמקום לבזבז זמן יקר על מנת לענות כאן על תלונות האנשים פשוט אל תיצור מצבים כאלה לא הוגנים. אם אתה מתחייב, תעמוד מאחורי התחייבויותיך בדיוק כפי שאנחנו משלמים לך מדי חודש.
ואל תשכח בסופו של דבר העם בוחר ברגליו...
|
כספי |
סוג הנזק : |
עמידה מאחורי התחייבויות החברה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מגורי איכות שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|