פרטי התלונה

תלונות מגורי איכות

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק גז לפני הזמן נושא התלונה:
מדינה צילה שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום, שמי צילה מדינה בתאריך ה-22/11/11 נותק הגז בביתי ללא כל הודעה מוקדמת. בהתחלה חשבנו כי מדובר בתקלה אבל לאחר מכן התקשרנו למוקד שם טענו כי נותקנו בעיקבות חוב. הסברנו כי לא הגיע כל הודעה על חוב וביקשנו כי יחרו אותנו ונשלם עד סוף השבוע. נעננו בשלילה. בתאריך ה-24/11/11 הגיעה חשבונית על סך 665.51 ש"ח כאשר התאריך האחרון לתשלום על גבי החשבונית הוא 28/11/11!!!! בעוד כמעט שבוע!!!! התקשרנו באותו רגע למוקד שם חזרנו וביקשנו כי יחברו אותנו כי התאריך האחרון לתשלום עוד לא הגיע וכי זו הטעות שלהם. נציגה בשם אילנה טענה כי אין מה לעשות וחייבים לשלם קודם. חזרתי והסברתי כי יש לי 4 ילדים טקנים בבית אשר כבר כמה ימים ללא גז וגם כי החשבונית הגיעה היום ועדיין לא עבר התאריך האחרון לתשלום. לאחר שיחה בת חצי שעה עם אילנה ולאחר שחזרנו וביקשנו שתבדוק מול מנהל וביקשו שמנהל יענה לנו עדיין נשארנו עם התשובה של אין מה לעשות ויש לשלם קודם. דרשתי לדבר עם מנהל אבל איש לא ענה לי. אילנה טענה כי המנהלת חנית תחזור אליי בהמשך היום אבל היא לא חזרה כלל. נוצר מצב בו החברה דורשת תשלום למרות שעדיין יש לי זמן לשלם וכדי להוציא אותו הם מנתקים אותי כדי שלא תישאר לי ברירה. לבסוף שילמתי את החוב אבל גם אז הם חיברו לי את הגז רק יומיים לאחר מכן ולא באותו יום ובנוסף עוד גבו ממני הוצאות על ניתוק הגז!!! אני ממש כועסת מפני שנגרמה לי עוגמת נפש רבה, הייתי צריכה לאלתר לילדיי אוכל במשך כשבוע בגלל שגיאה אצלהם. אני חושבת שמין הראוי חברה אשר מכבדת את עצמה הייתה מודה בטעות ומחברת אותי חזרה ומתנצלת. בגלל כל ההתנהלות הלא ברורה אבקש לבדוק מה קרה שם וגם אבקש פיצוי עבור כל הטירטור, עוגמת הנפש, הכסף המיותר שנגבה ממני ובזבוז הזמן ברדיפה אחרי צדק וחיבור הגז.
כספי ו סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

מגורי איכות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה