פרטי התלונה

תלונות רהיטי עין חרוד

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מיטה מרעישה נושא התלונה:
גם זו לטובה איציק שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏17 ‏מרץ ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ב- 17/03/05 רכשנו חדר שינה מתצוגה בסך של 6300 ש"ח נבדק ותקין.
כחודש לאחר שהורכב בביתנו החלה המיטה להרעיש.
בשיחה עם מנהלת החנות בגעש נפתחה קריאת שרות לאחר שבוע משלא ענו לנו יצרנו קשר שוב וכך במשך 3 חודשים כאשר קבעו איתנו פעם אחת להגיע ולא הגיעו ולא הודיעו.
לאחר טלפונים ושיחות עם המנכ"ל ועוזריו אף זכיתי לטריקת טלפונים
ודחיות בלך ושוב.
הגורם האחרון שטיפל בנו התנצל והודה ברשלנות וחוסר מקצועיות וזאת כבר 5 חודשים לאחר הרכישה.
בסופו של דבר הובטח לנו פיצוי בסך של 1200 ש"ח לקנייה בחנות, ואיש שרות אשר יגיע להחליף את בסיס המיטה, כאשר הגיע זה האחרון נאמר לנו שלא ניתן לתקן את הבסיס וחייבים להחליפו ועל כך יש לקבל אישור ואם כן יגיעו בפעם אחרת לבצע החלפה.לאחר שבוע החליפו את הבסיס.
הגענו לחנות כדי לנצל את הפיצוי ומן הסתם לא נמצא מוצר אשר יתאים לסכום זה, באותו הזמן נכח במקרה מנהל השיווק במקום וכאשר זיהיתי אותו ניגשתי לחצתי את ידו וביקשתי אותו לפצותנו ב -200 ש"ח נוספים בכדי שנוכל לקנות את השידה הזולה ביותר בחנות.
מאותו רגע החל לגדף ולצעוק אתם סחטנים ועוד.
נאלצתי לעזוב את החנות עם אשתי וחמותי בבושת פנים.
לסיכום עד היום לא נעשה דבר ואנו נותרנו עם עוגמת הנפש וההכרה כי אנחנו סחטנים.

רהיטי עין חרוד שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה